úterý 30. září 2014

Co mi dělá radost

Krásný úterní večer!

Tento post jsem se rozhodla udělat  takový trochu poznávací a ukázat vám, co mám ráda a co mě kromě kosmetiky ještě baví a dělá radost. 



Placka Bubleology, strašně se mi líbí, jak je barevná.




Moje nová paví krabička na kosmetiku


Foto: Starz fcb

Poslední týden ujíždím na novém historickém seriálu Outlander. 



Kafe! Taková malá vzpomínka na Prahu a Starbucks Latté. Miluju kávu a Latté obzvlášť, ještě když vám je udělá milý kolega, tak prostě nemá chybu. 




Vzorečky Italské přírodní Bio kosmetiky PuraVida Bio, které krásně voní!




Foto: Sonymobile

Mám nový mobil, jmenuje se Xperia L



A v neposlední řadě náš psí miláček Edie.

Tak tohle jsou věci, které mě dělají radost, a co dělá radost vám? 

L .


1 komentář:

  1. Rodina, priatelia, knihy, darčeky, príroda..je toho moc veľa ;) :)
    Inak, je to krásna krabička! ♥ a vlastne všetky veci sú krásne :)

    OdpovědětVymazat