čtvrtek 18. září 2014

Nákupy ze dnů Marianne

Krásný večer!

Dny Marianne skončily před pár dny a já teprve teď přidávám post s nákupy, tomu se říká blogová morálka! Ale omlouvá mě snad jen to, že se nám doma stalo něco velmi nepříjemného (a to je dosti slabé slovo), takže vlastně nebyl čas ani chuť cokoli psát.

Protože jsem nakupovala už týden před tím na kosmetickém veletrhu, tak jsem toho vlastně ani moc nepotřebovala, kupovala jsem prakticky jen to co „nutně potřebuji,“ ale to říká každý že ;)




Biotherm: K nákupu 2 produktů taštička s miniaturkami a sleva 25% v rámci Douglasu. Tak jsem si koupila jejich nový CC a po pár použitích říkám, fakt je dobrej! Pak balzám na rty, zbytek na obrázku bylo k nákupu GlamGlow maska a lak na nehty. 



Manufaktura sleva 20%. Jí si koupila výrobky z řady Černý rybíz, je to limitka takže to byla opravdu nutnost, skvělý krém na ruce, už jeden mám, takže vím, že je dobrý a tělové mléko. Kupovala jsem ještě sirup Černý rybíz, ale ten jsem si nechala v práci, takže na fotkách chybí. 



Jen takové drobnosti od L´occitane, krém na ruce a mini tělové mléko, sleva 20% a dárek dle výběru, já si vybrala kondicionér. 



Moc toho sice není, ale snažím se kupovat jen to, co stíhán spotřebovat.

Mějte se krásně!

L .

2 komentáře:

  1. ten krém na ruce jsem očichávala a je moc voňavý
    prosím tě zruš si ten kód, takhle máš méně komentářů

    OdpovědětVymazat
  2. Hotovo :) A díky za upozornění, nastavovala jsem to už před nějakou dobou a nedošlo mi to...

    OdpovědětVymazat