pondělí 1. července 2013

My summer wish list

Krásný začátek prázdnin!


A protože je léto v plném proudu, přináším svůj summer wish list. Obsahuje pár věcí, které si v dohledné době plánuji koupit, obsahuje také pár věciček, které bych si moc přála, ale které moje pravděpodobně nebudou. Ale není čas smutnit, život je na to příliš krátký!



  1. Artdeco Tvářenka Bronzing Glow Blusher
    Vymazlená limitovaná edice, tu musím mít!
  2. Lotree SPF21 BB Primer Tinted control base
    Všichni chtějí BB, Misha, Skin 79 jsou NUDA. Já chci něco, co nemá každý, já chci LOTREE!
  3. Ilcsi Trnková gelová maska
    U
    ž dlouho si přeji vyzkoušet přírodní masky od Ilsci
  4. Tom Ford Beauty Limited Edition Cream for Eyes, Pink Haze
    Vlastně cokoli o T. Forda
  5. Four Limited Editions of Van Cleef & Arpels Charms Extraordinaire Féérie Dandelion Watch
    Cena hodinek je v přepočtu několik měsíčních platů, ale přát si je můžu ne :D
  6. Van Cleef & Arpels Feerie Spring Bloosom
    Nádherná vůně, nádherný flakon, musím k tomu ještě něco dodávat?
  7. Chantecaille - White Tiger Poudre Délicate
    Ách,tygřík je krásnej, asi bych pudr nikdy nepoužila a jen se na něj chodila koukat (což mi přijde jako děsná škoda peněz ;) )
  8. Victorias Secret Lost in fantasy hydratační krém na tělo a ruce
  9. Organix - passionfruit guava
    Co se týče vlasové péče, jsem hodně náročná, na své vlasy nedám nic, čemu nevěřím. Organix mi přijdou jako adepti na „zkus mě“ jako ideální řešení. Mají vše, co u vlasové péče hledám, jsou bez sulfátů, parabenů, s vyváženým ph a netestované na zvířatech. (Co víc by si mohl nenáročný spotřebitel přát). Z jejich 23 produktových řad si nejde nevybrat. Mě uchvátilo hned několik kandidátů, ale nakonec hrdinně zvítězil (alespoň prozatím) passionfruit guava. Brousím si drápky i na další řady, horkými adepty jsou cherry blossom ginsenggrapefruit mangobutterpomegranate green teamandarin olive oil nebo acai berry avocado. Já vím, já vím, ale nedokážu si vybrat jen jeden (a to už jsem prosím protřídila celý sortiment 23 druhů), prostě CHCI vyzkoušet všechny!

A jaký by byl váš shopping list?

Žádné komentáře:

Okomentovat