úterý 20. srpna 2013

Hvězda mezi řasenkami


Jak Kometka našla pro své oči zářící hvězdu jménem Double Wear Zero Smudge Lengthening Mascara (pracovní název Double Wear ZSLM).
Řasenku Estée Lauder jsem dostala k vánocům, byla v krásné červené kosmetické kabelce a spolu s ní, malé balení báze pod řasenku Lash Primer Plus a mini černá tužka na oči. 

Jak řasenku a bázi popisuje výrobce:

Mascara Double Wear
15 hodin výdrže, bez rozmazání.
Mimořádně prodlužující.
Dlouho držící a mimořádně prodlužující.
Dlouhé a neslepené řasy, které vidíte ráno, nyní zůstanou po celý den


Lash Primer Plus
Maximalizuje vzhled Vašich řas
Prodlužuje nošení řasenky
Umocňuje účinky Vaší řasenky.
Zdvojuje objem řas.
Natáčí a zpevňuje řasy.



Double Wear ZSLM má zúžený spirálovitý kartáček. Ze začátku jsem bojovala s tím, že moje nová řasenka nabírá moc barvy, a i když řasy krásně zvýrazní, malinko (i s bází) slepí. Nešlo kartáček otřít o hrdlo řasenky, čím víc jsem ho otírala, tím víc se barva hromadila na jedné straně, tak jsem prostě jednou vzala papírový kapesníček a jemně v něm kartáček stiskla, a hle barvy tak akorát!




Řasenka řasy krásně prodlouží, natočí a neslepí.


Nutno dodat, žřasenka opravdu vydrží hodně, zvládne vypadat dobře a bez rozmazání až do večera (od 7 ráno, do 10 hodin večer), dokonce se nerozmazává ani při krátkém spánku, takže se nemusíte bát, že když usnete ve vlaku, tak budete vypadat, jak rozespalá panda ;) Řekla bych, že splňuje to, co slibuje výrobce, alespoň mě ano.



Nejprve jsem řasy párkrát pročesala bází, a poté asi 20 projela řasy řasenkou, aby se barva dostala všude. A výsledný efekt posuďte sami. :)



A jaká je vaše hvězda mezi řasenkami?


L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat