sobota 28. září 2013

Řasenka z pekla

Pekelná hraběnka Essence no limits volume mascara

Krásný večer, tady je jedna ze slíbených recenzí, dnes to bude na řasenku od Essence




Ačkoli značku Essence mám celkem ráda, tahle řasenka je něco příšerného! Sama bych si ji nekoupila, ale v červnové Joy byl jako dárek nějaká ta drobnost od Essence a já byla prostě zvědavá, na jejich řasenky. No když jsem ji náhodou před pár týdny otevřela, byla řasenka (nikoli kartáček) taková lepkavá, mazlavá. Jako jasně je to řasenka, ne krém, ale tohle ani zdaleka nepřipomínalo cokoli, co jsem za ty dlouhé roky svého malování viděla nebo zkusila (a že toho bylo!). Konzistencí to připomínalo vazelínu, nebo kolomaz, vyberte si, co se vám lépe vybaví. Namalovat s tím řasy nešlo už vůbec, řasenka je tak moc hustá, že naprosto a nefalšovaně slepuje řasy. Takže abych jí dala ještě jednu (a rozhodně poslední šanci), chtěla jsem prostě vědět, jak kartáček maluje, nakapala jsem do ní pár kapek alkoholu, v mém případu Alpa 60% vol. (neb pitného alkoholu by byla fakt škoda), no kapek bylo rozhodně víc, než jsem měla v plánu a ne neujela mi ruka. Ale aby se z mazlavého cosi, stalo něco, co alespoň trochu připomíná řasenku, bylo nutné těch kapek víc.

Pokus druhý
No ani v případě druhého pokusu malování řas to nebyla žádná hitparáda. Ať přejedu po řasách, kolikrát chci, pořád to nevypadá, nic moc. Druhá vrstva (myšleno nechat řasenku zaschnout a pročesat ještě jednou) řasy nemilosrdně slepila. Jako opravdu HODNĚ slepila, řasy vypadaly jako slepenec. Moje řasy jsou v pohodě, dolní hezky dlouhé, že je nemusím malovat, horní tak akorát a bezproblémově, aby šly výborně nalíčit většinou řasenek. Tohle je opravdu řasenka z pekla a zároveň marketingový tah Essence, který se, tak nějak nevyvedl.

Řasy před použitím řasenky



První vrstva řasy sice trochu zvýrazní, ale zrovna moc je neprodlouží, ani nenatočí, jen je vlastně obalí barvou.


 Druhá vrstva




Výdrž taky není nic moc, obtiskává se, opadáváŘasenku si určitě znovu nekoupím.

Hodnocení



Řasenka získává 1 kometku z 5 možných



A jaké jsou vaše zkušenosti s řasenkami od Essence? Už jste narazily na opravdu strašnou řasenku?


L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat