sobota 31. srpna 2013

Nákupy za srpen

Krásný konec prázdnin a začátek školního roku!
Prázdniny a léto jsou bohužel za námi, ale život jde prostě dál, tak proč smutnit :)

Moje srpnové nákupy nebyly nic moc, šetřím se na WORLDOF BEAUTY & SPA, takže to byl spíše srpnový mini shopping toho nejnutněího ;)




Loreal Nutri Gold denní a noční krém pro věkovou skupinu 25+
Blíží se podzim (a soudě dle počasí venku už je tu) a pleť po letním odpočinku potřebuje důkladněí ochranu, Nutri Gold obsahují mateří kašičku, 10 vzácných olejů a Pro-Calcium.



Down Under Natural's posilující kondicionér
Pro moje neposedné vlasy. Přírodní složení, Vitaminy C, E a B5 a výrobky netestují na zvířatech. Obsah 500 ml je pro moji velkou spotřebu kondicionéru ideál, nj dlouhé vlasy něco stojí :D

Yves Rocher Volumizing shampoo
Bez silikonů, barviv a parabenů  a s bio slézem. Po prvním použití musím říct, že je fajn, jestli bude HODNĚ fajn uvidíme časem. 

MIXA Micelární voda
Ač mě Mixa mánie nijak nezasáhla, koupila jsem ji z praktických důvodů, ceně 94 Kč totiž nešlo odolat ;)

Alverde tělové máslo
Kdo by tomu mini balení odolal, navíc v melounové limitce

Indulony
Přiznám se, že jsem indulonu nikdy předtím neměla a moje ruce volaly SOS, protože mi najednou došly veškeré krémy na ruce. Tak uvidíme…

Yves Rocher samoopalovací mléko
Po tom, co se mi objevila sluneční kožní alergie, mi bylo jasné, že se letos prostě se Sluncem přátelit nebudeme. Takže jediný způsob, jak nebýt bledule, je instantní Slunce v krému.




Lily Lolo UK- vzorky minerálního make-upu
Minerální make-up toužím zkusit už dlouho a navíc jsou ta balení tak rozkošně roztomilá :)

Tak to je pro dnešek všechno
Krásný zbytek večera
L.

PS: Budu ráda za vaše milé komentáře :)






Žádné komentáře:

Okomentovat