pondělí 7. dubna 2014

Interbeauty Prague kosmetický veletrh

Krásný pondělní večer!


Dnes jsem si pro vás připravila fotoreport z mé páteční návštěvy kosmetického veletrhu Interbeauty v pražských Holešovicích. Na veletrh jsem vyjela už časně ráno, chtěla jsem být na výstavišti před 10, abych měla na veletrh i na mou oblíbenou Prahu dost času. J


Na kosmetické veletrhy chodím ráda, kde také objevit nové kosmetické značky, které se teprve snaží prosadit na našem trhu, nebo značky o kterých jsem nikdy neslyšela, nebo slyšela, ale jsou k dostání jen v kosmetických salonech. Kdybych chtěla vyzkoušet nějakou známou značku, prostě zajdu do parfumerie, nebo si nakoupím v e-shopu, ale mě nudí značky, které jsou všude a o kterých se také všude píše. Mám ráda nové věci a ráda je objevuji a na to je takovýto veletrh ideální

A co mě tedy na veletrhu zaujalo?


Začněme třeba od A jako Academie Beauté (Académie scientifique de beauté Paris). 








Tato firma se objevila na českém trhu teprve před pár týdny, ale ve Francii je to firma s dlouholetou tradicí, není divu, vždyť byla založená už roku 1890 Dr. Alexandrem Lamotte



Nechyběl ani stánek Alessandro



U stánku s německou dekorativní (a pečující) kosmetikou Artdeco jste si mohli nakoupit zásoby kosmetiky s krásnou 40% slevou a také se nechat zdarma nalíčitčehož jsem samozřejmě využila, make-up od paní vizážistky byl skvělý, až se za mnou muži otáčeli J



Společnost Beauty Store Professional je distributorem kosmetiky AnubisStage line a Laurendor - se kterou sice pracují především vizážisté, ale používat ji můžete i vy. Nově do nabídky zařadili i značku Sleek




Cuccio Naturale je přírodní kosmetika vyrobená z přírodních léčivých bylin, organicky pěstovaného ovoce a mořských produktů





U stánku Dermalogica mi provedla diagnostiku pleti neuvěřitelně milá slečna Andrea


Doliva je lékárenskou stálicí, málo kdo by neznal tuto kosmetiku vyráběnou z olivového oleje. 



Kosmetika s bahnem a minerály z mrtvého moře Health & Beauty mě nadchnula, stejně tak milá obsluha, která mi vše ochotně ukazovala a vysvětlila. Takže jsem za chvíli odcházela nejen s bahenním šamponem, ale s hezkým pocitem, že jsem se něco nového dozvěděla a vyzkoušela. 






Indická značka Himalaya Herbals se pomalu odstává do širokého povědomí a jejich nimbové výrobky lákají k vyzkoušení. Krom toho jste si u tohoto stánku mohli koupit i masky Montagne Jeunesse nebo kosmetiku Fennel.



Jafra je americká značka profesionální kosmetiky, sama jsem na ni zvědavá a určitě o ní ještě něco napíšu. 


Jeunesse Dermo Cosmetics je izraelská kosmetika, která využívá kombinaci minerálů z Mrtvého moře a švýcarských přísad.






O přírodní kosmetice Bio Kivvi jste už možná četli u Bebe, kosmetika pochází z Lotyšska a všechny výrobky obsahují olej ze semínek kiwi




Kosmetiku NeVo doslova proslavil LadyBox, a málokterá z nás neměla to štěstí zkusit jejich tělové máslo na vlastní kůži. 




 Nubar je zdravou alternativou pro vaše nehty, 100% přírodní, bez parabenů, bez formaldehydu a bez toluenů







OPI myslím nemusím dlouze představovat, prostě laky a péče o ručky



Pandhys je další značka, která se používá v kosmetických salonech


Qualikos je italská značka přírodní a Bio kosmetiky, jejich přírodní kosmetika má být šetrnáživotnímu prostředí a některé řady jsou BIOQ a vyrobeny z produktů z ekologického zemědělství


Rossa Bella je přírodní kosmetika na bázi čistého růžového oleje. 



Thalac využívá blahodárné účinky moře ve svých přípravcích pro péči o pokožku.



Vebix je italská značka kosmetiky, která využíváčivou sílu bylin a vitamínů, kompletní sortiment najdete na e-shopu

 Na veletrhu toho bylo opravdu hodně, já jsem vybrala jen to nejzajímavěí. A příští článek bude o tom, co jsem si z veletrhu odnesla.

Takže to je ode mě pro dnešek vše. Budu ráda, jestli se vám článek líbil.

Vaše L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat