středa 31. prosince 2014

Díky Ježíšku!

Krásného Silvestra!

Všude v blogosvětě se objevují články s tím, co kdo dostal k vánocům, pokud vás to ještě neomrzelo, tak čtěte dál :) Pokud však ano, tak článek přeskočte a počkejte si na zítřejší článek o mých milovaných produktech z roku 2014.

Tákže nějaká kosmetika, od maminky a od ségry, atd. a tady to je


Svetřík z F&F posloužil jako podložka (dárek od maminky)



Má oblíbená Manufaktura taky od maminky



Vyživující šampón od Weledy jsem už stihla i vyzkoušet a vlasy jsou po nich jako pírko a linky z Inglotu byly na mém wishlistu už dlouho, nadělila mi je sestřička



Nesměl chybět nějaký ten stříbrný šperk


DVD s mými oblíbenými filmy


Skořicový med mi nadělila také maminka


Fén Philips za peníze od dědečka



pásek


Skořicový med mi nadělila také maminka



Rozjasňovač z Artdeca a stíny Missha jsem si nadělila sama, prostě jsem si v tom předvánočním uhoněném stresu potřebovala taky udělat radost, vřele to všem doporučuji!


Novou kabelku jsem už potřebovala


A nakonec živý dárek - RYBIČKA, který se mi však nepodařilo vyfotit, po krmení je moc živá a fotky jsou rozmazané. Ach Loki, co mi to děláš, ty vůbec nejsi fotogenický :D (popř. zkusím foto doplnit)


Foto: Aktualizováno 2.1.2015

Bylo to pro mě překvapení, které jsem sice zahlédla už 2 dny předtím, takže jsem překvapená a dojatá byla už v pondělí, ale i tak mi udělala obrovskou radost.

PS: Omlouvám se, za kvalitu fotek, ale v umělém osvětlení to nejsem schopná lépe nafotit, byla jsem dneska ještě v práci a přijela až v 5, takže to denní světlo mi prostě chybělo.


Mějte se krásně a užijete si Silvestra :D

Vaše L.


4 komentáře:

  1. Nějakou kosmetiku od Manufaktury bych taky ráda vyzkoušela :) Jinak rybička je super dárek :)
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  2. Rybička je fakt úžasná! A tu Manufakturu určitě vyzkoušej, stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárečky! :-)
    A rybička je hrozně roztomilučká! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A naživo je rybička naprosto neodolatelná a taky pořád hladová, úplně jsem si ji zamilovala :)
      L.

      Vymazat