úterý 26. ledna 2016

Dermacol 24 h Control má nové složení?

Ahoj všichni!

Dneska mám špatnou zprávu pro všechny milovníky Dermacolího make – upu 24 h Control. Změnilo se totiž jeho složení.

Tento make-up byl vždycky jeden z nejlepších make-upů, který se v drogerii dal sehnat, dobře kryl, ale přitom působil naprosto přirozeně. Mnohdy předčil i svoji konkurenci od L´orealu, Astoru nebo Max factor. Sama jsem vypotřebovala za ty roky už aspoň 8 balení, začala jsem ho používat už kdysi na střední a s různými přestávkami se k němu vracela až do dnes. Letos jsme si ho koupila už 2x, poprvé v lednu v Tetě a pak začátkem října v DM. A tady se dostáváme k tomu velkému ALE, make – up je trošku JINÝ! Ano JINÝ

Nejprve se mi nějak nezdála jeho konzistence, on je tak nějak o trošičku víc tekutý a trochu méně krémový. Protože už make-up koupený v lednu nemám, abych konzistenci mohla porovnat, našla jsem jeho prázdnou lahvičku a hle, MÁ JINÉ SLOŽENÍ!




Zatímco původní make-up (ten bez vršku) měl na prvních 5 místech složení:

Aqua, Cyclomethicon, Titanium Dioxide, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol...

Složení „nového make-upu“ začíná:

Aqua, Cyclopentasiloxane, Polymethyl Methacrylate, Propylene Glycol, PEG/PPG – 18/18 Dimethicone....

V nové verzi ve složení chybí a vůbec není - Titanium Dioxide, a další složka, kterou v nové verzi vůbec nenajdete je Mica. Řekla bych, že to je ten důvod, proč se mi zdá, že je make-up méně krémový.

KRYTÍ

Make-up nemá jen odlišnou konzistenci a složení, ale i jinak kryje, v podstatě kryje o dost méně, zatímco u původní verze šlo o střední až vyšší krytí, u této verze bych to označila za lehké až střední. U staré verze mi vždycky stačila jedna vrstva pro dokonalou pleť a pro zakrytí červených míst nebo případných pupínků, u té nové si o tomhle nechte zdát, aby červená místa alespoň trošku zakryl, musím dát vrstvy dvě.

ODSTÍN

Pokud bych už pominula jiné složení, konzistenci nebo krytí, co opravdu pominout nedokážu je to, že nová verze má i JINÝ ODSTÍN! Ano, čtete správně, jiný odstín, odstín č. 01 mi vždycky seděl, v létě byl pro mě ideální, v zimě o půl odstínu tmavší, a jako jeden z mála, měl neutrální podtón, tedy nebyl nijak přehnaně růžový, hnědý, nebo oranžový. Nová verze je hnědo oranžová, takže když se jím natřu ve dvou již zmíněných vrstvách, jsem tmavá a naoranžovělá jak pomeranč. Přitom vzhledem k tomu, že mám ještě lehounké zbytky opálení z dovolené, měl by mi odstín dokonale padnout, ale není tomu tak, takže kde se ksakru stala chyba? Ve složení vážení, které inovovali tak dobře, že jim vznikl produkt naprosto nový!





A ještě jedna věc, která se složení týče, nová verze nabušená silikony, mi neskutečně zanáší póry, a to i na místech, kde jsem s tím problémy neměla, tedy na tvářích a na čele, tedy problém, který jsem u staré verze nemusela řešit.

VÝDRŽ

Takže pokud použiju jen jednu vrstvu, déle jak pár hodin výdrže mi make – up prostě nedá, ve dvou vrstvách je to sice lepší, ale i tak je to necelých 6 hodin, večer sice je pořád co odličovat, ale makeup se ztrácí a to především, na místech, kde to nejvíce potřebujete, tedy na nose, nebo na skvrnkách, růžových místech, nebo na pupíncích.

Sečteno a podtrženo, s novým složením je v prodeji i docela nový produkt, který už není tak dobrý jako jeho původní verze a ani jí v podstatě nešlape na paty, méně, kryje, má jiný odstín a zanáší póry, 3 podstatné problémy kvůli kterým si jej už znovu nikdy nekoupím, dost mě to mrzí, měla jsem ho ráda.

hodnocení




3 kometky, víc prostě nejsem schopná dát, a i ty tři jsou spíše z nostalgie...



A co vy? Zaregistrovaly jste nové složení, co na ně říkáte?

L. 


PS: Do konce ledna se můžete zúčastnot moji giveaway zde



   

3 komentáře:

  1. Tohle mě štve, že mění dobré věci, pak si je člověk koupí a očekává to, na co byl zvyklý a je to úplně jiné. :(
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsem si koupila Dermacol 24 h control hypoallergenic a bohužel vysušená pleť, oteklý pči, už víc jak měsíc. Myslela jsem, že hypoalergenní je pro citlivou pleť.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj! Tento make-up som mala v pláne kúpiť, ale vzhľadom na to že pozmenili zloženie, ako píšeš, som na vážkach. Naposledy som si ho kúpila koncom 2013 a chcela som sa k nemu o5 vrátiť. Nevieš, či zmena zloženie je novinka, či už je nejaký ten piatok? Či je nejaká šanca, že som si ho kúpila už so zmenením zložením, ale vyzerá to že zrejme nie.... :/ čo ma mrzí, lebo bol super... Vopred dík :)*

    OdpovědětVymazat