středa 9. března 2016

Nečekané objevy!


Krásný podvečer!

Kosmetiku Pure Fiji jste určitě už někde zaregistrovali, jejich bio kosmetika z kokosovým olejem je klasika, která se kdysi objevila i v prvním LadyBoxu (RIP), znala jsem ji už dřív a kupovala v jednom brněnském kosmetickém salonu, ale k věci. Kromě tělových krémů a másel nebo šamponů a kondicionérů, které má ráda i Trb, jsem narazila i na novou pleťovku, respektive na masky. Na oficiálním e-shopu ji nemají, ale narazila jsem na ni jinde, na webu prolek.cz a obchod.purefiji.cz

No a při srovnání poštovného jsem si vybrala právě prolek, kvůli možnosti doručení na zásilkovnu, protože do Brna stejně pojedu, že. Ten druhý e-shop by byl možná lepší, ale 160 korun (ČP) nebo 140 (PPL) na dobírku se mi platit opravdu nechtělo, když samotná objednávka měla být jenom za 2 stovky.

Objednávala jsem v úterý 1. března o půl 4 ráno (v poslední době nemůžu spát), přišel mi akorát potvrzovací mail a čekala na dodání na zásilkovnu, nutno podotknout, že u mnou objednaných masek, u OBOU BYLO OZNAČENÍ SKLADEM!

V podstatě jsem čekala 4 pracovní dny (1-3), žádná komunikace, žádný mail, že bylo zboží odeslané, nabalené, cokoli, prostě NIC! To se mi ještě u žádné objednávky nestalo, abych čekala na objednávku tak dlouho. V pátek 4.3. kolem půl druhé odpoledne jsem jim tedy psala mail s dotazem na objednávku. Žádná odpověď, až v pondělí 7.3 mi ráno přišel mail, ALE OD ZÁSILKOVNY, že čekají na dodání zboží od obchodu. Naprostá ignorace platícího zákazníka ze strany e-shopu prolek, že jsem byla tak blbá a nepodívala se na recenze na Heuréce.

8.3. tedy, 8 dní od uskutečnění objednávky jsem si teprve mohla zboží vyzvednout na Zásilkovně.

Jaké nemilé překvapení mě čekalo při vyzvednutí, místo bublinkové obálky, nebo krabičky, kus přehlého kartonu, obaleného igelitovou fólii a přelepené lepící páskou.

Bez ničeho, jen hozené zboží, bez daňového dokladu, bez ničeho.




Největší šok mě čekal, když jsem na výrobcích nenašla ani složení!

Český název absolutně neodpovídá názvům výrobků na webu, mám tedy doma zboží s popiskem: „Výživná ibišková obličejová maska“ místo „Čistící maska ibišková“ 


Druhá maska nese název: „Čistící papájová obličejová maska“ místo „Exfoliační maska z enzymu papáji a ananasu“




Masky jsem ještě nezkoušela, absence složení mě tak trochu děsí, ale až se odhodlám, bude tu plnohodnotná recenze.
Máte zkušenosti s maskami od Pure fiji?

Mějte se krásně!

L. 



Žádné komentáře:

Okomentovat