čtvrtek 28. dubna 2016

Nákupy na Interbeauty


Krásný čtvrteční večer přátelé!

Jak jsem minule slibovala, tak tu máme dnes článek o mých nákupech na pražském veletrhu Interbeauty. Abych pravdu řekla, tak nákupy nic moc. Myslela jsem, že si nakoupím alespoň něco u NYX, ale jak jsem psala už v článku o veletrhu, vstup do stánku střežen ochrankou, fronta 30 lidí, pouštění po 10 minutách... Takže si budu muset počkat na e-shop, i když jsem tak nějak ztratila chuť u NYX v ČR cokoli kupovat. I když beru to z té lepší stránky, peníze stranou, které jsem si vyčlenila na veletrh jsem všechny neutratila :D Můžu si za ně koupit něco jiného :D 



Takže zpět k nákupům. Koupila jsem si lak na nehty, přiznávám, občas mám slabou chvilku a tak si já, sváteční lakovač, koupila lak. Měnivku od NUBAR, krásný lak, který hází paví odlesky, od zeleno-tyrkysové, po krásnou modro-fialovou! Tu barvu prostě miluju!

Pak tu máme vzoreček od Naturalium, španělské prý přírodní kosmetiky, chtěla jsem nám tam koupit masážní olej, ale co čert nechtěl, zapomněli jsme na to. Takže musím koupit jinde.

A šumivky do koupele Bomb Cosmetics jsou dáreček. 


Cuccio Papaye and Guava Butter Blend mini balení a OPI Avojuice mini krém na ruce do kabelky.


Dárečky za vyplnění dotazníku pro Elnino, 6 zvorečků od Burberry, sleva na Frais Monde, propiska a gumičky.


 Letáčky firem s arganovým olejem


Další letáčky a vzoreček Paula's choice


A poslední nákup nebyl na veletrhu, ale v obchůdku Botanicus. Botanicus je česká bio kosmetika, má strašně moc produktů, ale v ČR nulový marketing. Těšte se na článek a recenzi. Koupila jsem si Lotion s obilím.


V Praze jsme si s přítelem po veletrhu zašli na pozdní oběd, prošli po Praze, zavítali do Choco story obchůdku a nechali tam pět set jenom za sladkosti. Ale omlouvá nás, že jsme kupovali i malé pozornosti jako dárky, tedy pro přítelovi rodiče a pro moji mamču a ségru (a jejího přítele). No a v 6 na Florenc a zpět do Brna, takže na nějaké monstrózní nákupy stejně nebyl čas. Krom toho, přítel se mnou byl už na veletrhu a nutit ho ještě prolízat obchody by bylo trochu nelidské ;) 

Mějte se krásně!

L. 

2 komentáře:

  1. Moc hezké a zajímavé věcičky.. Já plánuji vyzkoušet nějaký produkt od značky O.P.I :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O.P.I. má hodně bohatý sortiment, vždycky když stojím u jejich stánku, nevím kam dřív. Mají krásné barvy laků na nehty a vybere si tam rozhodně každý. Strašně se mi líbí jejich limitované kolekce :)

      Vymazat