pátek 20. května 2016

Bobbi Brown Long-Wear Gel Sparkle recenze

Krásné páteční odpoledne!

K narozeninám jsem dostala poukazy na nákup do Vaňkovky a rozhodla jsem se je utratit zrovna v Douglasu u Bobbi Brown. Tato značka mě ještě nezklamala a cokoli jsem od nich měla, bylo velmi kvalitní.


Neodolala jsem stínům LONG-WEAR GEL SPARKLE v odstínu Silver Heather což je stříbrno - šeříková lila a na očích vypadá božsky. Druhý produkt, který skončil v mém košíku, byla tvářenka v odstínu Rose a asi probíhala nějaká akce, protože jsem k nákupu dostala ještě i mini řasenku stejné značky.







Stíny už jsem stihla párkrát vyzkoušet a je to teda něco! Vypadají na víčku naprosto skvěle, ať už je dáte samostatně, nebo v kombinaci s čímkoli, vypadají prostě luxusně. Co musím vyzdvihnout je výdrž, protože tyhle stíny opravdu drží, kde mají a na očním víčku se neslévají.  Když je ráno lehce nenesu, tak ještě odpoledne vypadají skvěle. Ovšem je potřeba se s nimi naučit pracovat, tedy dobře je nanést, lehce zapracovat a dát jich přiměřeně, případně postupně vrstvit, ale s mírou. Pokud se jich dá na víčko moc, tak se víčka začnou mastit a stíny nedrží a slévají se, což v případě správné aplikace nehrozí.




Zprvu jsem byla k výdrži krémových stínů skeptická, přeci jen měla jsem zkušenosti s levnějšími variantami jako Missha nebo Dermacol a ty mě zrovna nepřesvědčily. Což jsem přisuzovala mastnějším očním víčkům. Takže jsem byla výdrží Bobbi Brown mile překvapená.
Textura je gelovo-krémová a jejich aplikace má jednu nevýhodu, to je, že se s nimi nejlépe pracuje, pokud se nanáší prsty, stětce nebo pěnové aplikátory s nimi moc spolupracovat nechtějí.   

Já se loučím, dnes večer ještě máme nabitý narozeninový program :)

L.

   

Žádné komentáře:

Okomentovat