úterý 13. září 2016

Tipy na nákupy v Budapešti

Zdavím všechny!

Minule jsem vám slibovala článek o tom, co si v Budapešti koupit.




V Budapešti je několik velkých nákupních center, my navštívili celkem 3, a jen pár vybraných obchodů, neměla jsem to srdce přítele tahat po všech obchodech a pořád.

Takže v centru na ulici Lövőház utca 2-6, můžu doporučit Mammut - link zde.

Maps google s odkazem zase tady

Najdete tam namátkou The Body Shop, Marionnaud, Clinique, L´Occitane, u značek oblečení se střídají místní značky se značkami jako H&M, Orsay, Mango.

Dalším OC, které stojí za zmínku je Arkád na Örs vezér tere 25/a I. emelet, je to vlastně konečná červené linky metra. Link tady.

Maps google s odkazem zde

Obchody, zase The Body Shop, L´Occitane, Douglas, DM, Müller, značky oblečení platí totéž co výše.

Co se týče sítí parfumerií a drogerií a jejich sortimentu, DM má totožný sortiment, jako v ČR, jen obohacený o pár maďarských značek a nějaké slovinské, jako je třeba Afrodita. Co se týká Douglas, Marionnaud, The body shop a L´occitane, tak sortiment naprosto totožný, jako v ČR, ceny srovnatelné, rozdíly jsou v desetikorunách, podle momentálního kurzu.

Jedinou světlou výjimkou s bohatým sortimentem je právě Müller, ale i tam většina značek, jako v ČR.

Pár fotek z DM, než mi zakázali fotit. V Müller mi to zatrhli rovnou. 







A co si koupit?

JÍDLO

Ano fakt, kromě toho, že se v Maďarsku perfektně vaří, nezapomeňte ochutnat místní Gulášovou polévku.




Gelato rosa je taky zážitek, to co zkoušejí napodobit v Praze, se opravdu nedá srovnat.



Macronky, výborné koupíte v Chez Dodo a taky v Sugar! shop






Jejich slané preclíky jsou naprosto boží, jsou posypané slaným sýrem a k vínu naprosto ideální.

Taky marcipán umí perfektní.

A když už jste v Maďarsku, určitě koupit jejich směs papriky, mají ji v každým supermarketu. 

VÍNO

Ano i vína Maďaři umí, ať už je to Tokaiské, nebo jiné, prostě si vyberete a nebudete litovat. 

KOSMETIKU

V jednom kosmetickém salonu jsem si koupila bio kosmetiku Phyt´s, která bude brzy v prodeji u nás.

Stenders kosmetika si zaslouží hlubší prozkoumání, já si koupila jen balzám na rty.

Helia D je maďarská značka pečující kosmetiky, koupila jsem si malé balení micelárky, protože jsem si zapomněla nějaký ten odličovač na pleť přibalit. A lituju, že jsem nesáhla po plném balení, ještě že tam na jaře plánujeme jet zase. 

Neobio
 koupíte i tady, bohužel tento krém byl propadák, na druhém místě ve složení alkohol, takže příšerně se mi po něm zhoršila pleť, naštěstí stál necelou stovku. 

Kosmetická taštička je z jejich
 L´Occitane, to bylo jediné, co u nás samostatně nemají.


Tak tohle jsou moje nákupní tipy a nákupy, o Budapešti bych chtěla sepsat článek ještě samostatně, ale nevím, kdy mi to časově vyjde. 

Mějte se a užívejte posledních letních dnů!


L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat