středa 19. října 2016

Úžasná přírodní kosmetika Botanicus

Pokud máte rádi opravdu přírodní a Bio kosmetiku jako je Weleda nebo Havlík, tak vás jistě zaujme i kosmetika Botanicus. Problém ale je, o ní najít nějaké pořádné info, tato kosmetika totiž má naprosto nulové promo a nulový marketing, alespoň tedy v ČR. Přijde mi trchu smutné, že česká firma má lepší promo v zahraničí, než v ČR.

Kosmetika Botanicus už v roce 2010 měla v nabídce výrobky s certifikací CPK bio, tedy ještě dříve než Havlík. Certifikované mají především rostlinná mýdla, tělové a masážní oleje, pleťové vody, nebo balzámy na rty. Ale i ostatní výrobky obsahují mnoho přírodních složek.

Stejně jako v případě Havlíka si v Botanicus bylinky a suroviny pěstují, dodavatele vybírají z řad fair trade a jedná se o manufakturní výrobu. Navíc na rozdíl od Havlíka, si pořád drží ceny velmi příznivé.






Botanicus má obrovskou škálu výrobků, ať se jedná o mýdla, šampony, pleťové a tělové krémy, nebo masti. Jenže nemají e-shop a na jejich webu je o kosmetice informací pomálu, podle mě je to opravdu škoda, protože přírodní kosmetika se stává v poslední době čím dál větším trendem. Není se čemu divit, příroda a bylinky jsou pro pleť to nejlepší, co jí můžete dát.

O některých produktech si můžete přečíst tady nebo si stáhnout v pdf elektronickou verzi jejich časopisu, který obsahuje spoustu informací o bylinkách, kosmetických surovinách, ale i recepty na dobré jídlo a mnoho dalšího odkaz zde

A kde lze kosmetiku koupit?

Botanicus má obchody ve 5 městech ČR, v Praze, Plzni, Karlových Varech, Českém Krumlově a v Ostré u Lysé nad Labem, kde má i Centrum řemesel i bylinné zahrady, které jsou přístupné návštěvníkům. V Centru řemesel se přenesete do dávných dob středověku a novověku, kde se veškeré výrobky dělaly poctivě a ručně. Najdete tu hrnčířskou nebo drátenickou dílnu, dřevořezbářství, mlsouni budou určitě nadšení z perníkářství nebo pekárny, děti se můžou vyřádit v loutkářské dílně, nebo si zkusit lukostřelbu.

Obchody Botanicus najdete i ve světě, u našich sousedů na Slovensku v Bratislavě, V Rakousku, Německu, v Maďarsku, Rusku, v Portlandu v USA, ale i v Asii, např. Číně a Japonsku.

Na jaře jsem navštívila obchod v Praze v Ungeltu a tady je pár fotek, předem se omlouvám, že nejsou nic moc, v obchodě nebylo moc dobré osvětlení, navíc počasí stejné jako dnes. Tedy ono na nákup je osvětlení v pohodě, ale na focení to není zrovna ideální. 










Kosmetika Botanicus myslím stojí na vyzkoušení, v tom velkém množství výrobků si vybere téměř každý, kdo hledá nějakou přírodní kosmetiku. Za zmínku stojí, že Botanicus není jen kosmetika, je to i ekologické zemědělství, bylinky a manufaktura v několika odvětvích. V prodejnách kromě kosmetiky zakoupíte třeba čaje, nebo med. 

Mějte se krásně a pokud máte špatnou náladu, není nic lepšího než si uvařit dobrý čaj, zachumlat se do deky a namazat se nějakou tou kosmetikou.

Mějste se krásně!

L. 

4 komentáře:

  1. Zatiaľ som o tejto kozmetike nepočula, ale vyzerá veľmi fajn :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud ti mohu doporučit jeden z dalších suprových eshopů, které ale nejsou tak drahé, tak je to za mě rozhodně greenmat . Sice jsem na něj narazila nedávno, ale je to jeden z mých nej nej obchodů, kam se vždycky po výplatě vracím!

    OdpovědětVymazat
  3. O této kosmetice jsem slyšela, ale osobní zkušenost s ní nemám. Já stále zkouším nové značky, ještě jsem nenašla takovou, která by mi dokonale sedla. V pleťových krémech mám ale jasno. Nedám dopustit na CBD krém , díky kterému se mi konečně přestalo dělat akné, v což už jsem nedoufala :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, CBD je fajn. Dokonce jsem viděla, že už i Dermacol dělá konopnou kosmetiku. V poslední době vidím CBD snad všude, kam se podívám. Vznikají nové a novéservery, které o něm informují. Brzy taky něco vyzkouším, možná zrovna od toho Dermacolu.

      Vymazat