pátek 13. dubna 2018

Charlotte Tilbury - Uptown Girl paletka

Krásný pátek 13!

Tuto recenzi mám sepsanou už dlouho, vůbec nechápu, proč jsem ji ještě nezveřejnila.

O paletkách Charlotte Tilbury jsem poprvé četla u Sofastars a byla jsem nadšená, doma jsem si pořád prohlížela recenze a dívala, která by se mi líbila, do oka mi padla paletka s názvem Uptown Girl. A jedny vánoce jsem ji nakonec našla pod stromečkem.


Obal paletky je pevný plastový v mahagonové barvě, a zlatým logem uprostřed. Uvnitř je velké zrcátko, zlatý plastový rám okolo stínů. V balení nejsou aplikátory.Uvnitř se nachází 4 stíny, 3 saténové až by se dalo říci, že s perletí, a 1 třpytivý rozjasňovač do vnitřního koutku.



1. Prime je teplá broskvová až šampaň, s metalickými odlesky do zlatostříbrné
2. Enchance je teplá středně šedofialová s mléčným leskem
3. Smoke je tmavá fialová, která působí až  matně
4. Pop je třpytivý rozjasňovač v broskvové až šampaň barvě, ale se studeným leskem a stříbrnými třpytkami.



Barvy jsou krásné, dobře pigmentované, na oku se s nimi dá vytvořit fakt krásné a zajímavé líčení, jednoduché na den i kouřovky na večer. Se stíny 1,2 a 3 se dobře pracuje, se stínem 4 pop se pracuje hůře, nerozumí si se štětci, ani s gumovým aplikátorem, drolí se a nejde nanést, nejlépe to jde v podstatě prsty. Jak už psala v recenzi Nuf, a já to pouze potvrzuji, stíny jsou měkké až máslové, 4 pop je máslový až moc. Konzistencí mi připomíná třpytivé stíny od Bobbi Brown, ale víc se jakoby „drolí“ při nanášení.


Ač jsou stíny krásné a pigmentované a dají se s nimi vytvořit krásné kouřovky, problém je ve výdrži, oni se prostě slévají, ať už bez báze, nebo s bází. Ale až neuvěřitelně a už po pár hodinách. Jediné místo kde mi drží, je spodní linka, nebo oblouček nad pohyblivým víčkem, případně jemné ťupnutí v kouktu oka, tedy místa, které nejsoumoc pohyblivá. Na pohyblivém víčku prostě stíny nedrží, a slijí se do něčeho příšerného. Že je vlastně jedno, co s nimi na oku vytvoříte, nezbude z toho nic.

Takže sama nevím, jak stíny hodnotit, možná mám jen moc mastná víčka, možná používám špatné báze, ale čekala bych prostě víc.

A bohužel má na paletku (ač v jiném provedení) podobný názor i Lou. Nevím, možná dělám něco špatně, ale tohle prostě není paletka z drogerie za pár korun, takže bych čekala nějakou přidanou hodnotu, která se tak nějak nekoná.

Máte zkušenosti s kosmetikou Charlotte Tilbury?

Krásný víkend!

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat