neděle 8. září 2013

WORLD OF BEAUTY & SPA

Krásný dobrý večer všem!

Dnes to bude hlavně foto report z mé páteční návštěvy pražského kosmetického veletrhu v Letňanech. Článek jsem plánovala už na včerejšek, ale byla jsem strašně unavená, ono vstávat ve 4 a přijet domů v 1 v noci není moc příjemné. Takže jsem včera stihla pouze probrat fotky a nafotit svoje úlovky z veletrhu. Fotek je obrovské množství, takže jsem se rozhodla článek rozdělit na dva foto reporty. V prvním budou hlavně fotky z veletrhu a ve druhém moje úlovky z kosmetického veletrhu. Držte si klobouky, jdeme na to! 

Návštěva veletrhu WORLD OF BEAUTY & SPA podzim 2013

Na kosmetický veletrh, který se konal v pražských Letňanech, jsem zavítala v pátek 6. září. Dorazila jsem na pražské výstaviště kolem 10 hodiny, nikde žádné fronty, zakoupila lístek se slevenkou ze stránek Beuty Expo za příjemných 90 Kč a šla se porozhlídnout po první výstavní hale. Veletrh byl rozdělen do dvou výstavních ploch, ve dvou halách. V první hale byla především kosmetika a vybavení pro kosmetické salony a ve druhém manikérské potřeby a pódium, kde se konal make-up artist a módní přehlídky. Na veletrhu jsem strávila 5 krásných hodin, vše si v klidu prošla, nikam nespěchala, vše si prohlídla a vyzkoušela a fotila. Nejlepší fotky dávám sem, dále pak značky, co mě nějak zaujaly, bylo tady velké množství přírodní a bio kosmetiky a vybral si určitě každý, kompletní seznam všech vystavovatelů najdete tady.


Polská kosmetika Afrodita, jejich sprchové gely nádherně voní!




Kosmetika Dax a Perfekta, pořídila jsem si 5 jednorázových masek. 


Health and Beauty kosmetika z mrtvého moře



ILCSI - profesionální přírodní kosmetika - ručně vyráběná z čerstvých bylin, ovoce a zeleniny.


Cosmetica Natura a Argital se zeleným jílem


Jeunesse izraelská přírodní kosmetika


Česká přírodní kosmetika Nobilis Tilia


Puravida Bio - certifikovaná EKO BIO kosmetika


Wimpernwelle neboli řasy z lahvičky


Rossa Bella maďarská přírodní kosmetika na bázi čistého růžového oleje


Hanna Maria Therapy kosmetika, vonné oleje, čaje a to vše v roztomilých vílích obalech




 Derbe italská kosmetika a krásně voňavá mýdla


 Torf - wellness, masáže, SPA, kosmetika, rehabilitace a fyzioterapie


Dermalogica snad ani nepotřebuje představovat




Dizao Organics - 95 % organická kosmetika, certifikována USDA, organické látky a krásné obaly. Nově na našem trhu, jakmile bude v prodeji, půjdu vykoupit obchod. Jejich řasenku a balzámy prostě musím mít! :D 




Parisax dekorativní kosmetika


Vizart a Pavel Bauer 


SPA Ritual - tělová kosmetika, laky na nehty a to vše VEGAN


Alessandro laky, gely na nehty a péče o ruce a nový STRIPLAC


Laky, gely, nálepky, vodolepky, peříčka, folie, kamínky atd. Opravdu nepřeberné množství výrobků, značek ve všech cenových relacích. 



Samozřejmě toho bylo mnohem více, snažila jsem se fotit to nejzajímavěí. Veletrh opravdu stál za to a někdy si ho znovu zopakuji :D Zítra se můžete těšit na moje kosmetické úlovky z veletrhu WORLD OF BEAUTY & SPA

Mějte se krásně!

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat