středa 20. listopadu 2013

Shopping říjen - listopad

Krásný středeční večer!

Dnes tu budou nákupy z uplynulé doby, sice už delší dobu slibuji fotoreport makeupů, ale má to menší zádrhel, mám nafocenou jen polovinu fotek, k nafocení té druhé půlky potřebuji adekvátní světelné podmínkyÖtedy sluníčko, protože na fotkách chci ukázat makeup na slunečním světle. No a fotit se mi to znovu nechce, jen doufejte, že se tu článek neobjeví až na jaře příštího roku ;)

Teď k nákupům,  opět toho nebylo nijak moc, v tomhle nejsem moc dobrá blogerka, ale slibuju, že si dám do nového roku předsevzetí, kupovat víc kosmetiky. :D Nicméně nebudu vám lhát, dvě návštěvy výstavy minerálů a blížící se vánoce se podepsaly na mém rozpočtu, o tom, že zima se blíží (to zní jak z Game of Thrones) a já potřebuji novou zimní bundu, raději nebudeme mluvit... Ale zas na druhou stranu, to nebude článek na 10 stran ;)

Máme tu 17 „plných“ produktů a 8 vzorků, takže to není zas tak špatný :)



Krémíky na ruce, vlevo Oriflame - Brazil nuts hand cream, vpravo Marks & Spencer - Zvláčňující krém na ruce a nehty bio broskev a mandle. Oba krémy krásně voní, dejme tomu, že i zvláční, ale to je asi tak všechno, nevyživí a já se po chvíli musím mazat znova.


Dárečky ze Slimfox o kterých jsem už psala tady,  Lily Lolo - lesk v odstínu Apricot smack, vzorečky Bioline a menší štětec na pudr Lily Lolo. A dárky z časopisů:Yves Rocher - lesk, odstín Transparent scintillant z Marianne a  Artdeco - stíny v odstínu 665časopisu Royal Report (který bych si asi normálně nekoupila).



Dárky z Elysse neboli skvělá kosmetika za Španělska Instituto Espaňol  - vzorky 3x 7ml (ovesná řada, mléčná řada s proteiny a aloe vera), 2x 7m (krém s 10% Urea a krém pro atopiky) a dvě 50 ml balení krémů - Avena tělový krém z ovesné řady a Milk cream z mléčřady s proteiny. Brzy se můžete těšit na recenzi.



Menší nákup z Naturisima (objednávala kamarádka) vlevo balzám Gwdihw (Goodyhoo) - Cheeky cherub baby balm a Skin Blossom - oční krém. Dětský balzám občas použiju na obličej a dekolt, je s levandulí a krásně voní, uklidní a zároveň i pleť čistí. Je vhodný pro nejmenší, takže je naprosto přírodní. Oční krém je příjemný, ale zázračúčinky zatím nepozoruji.

Tady takové ty drobnosti, jako vzorek Institut Esthederm - Time Technology, Salthouse - Anti stress maska nebo L´oreal - Glam Shine lesk na rty, odstín 05 Mercury Crystal.



A nákupy z drogerie, aneb takové ty nutnosti, jako Timotei - šampon nádherná bruneta, Radox - sprchový gel Eastern Spirit, Avon - Toner Echinacea & White Tea , Bourjois - cleansing cream a Alverde - mini šampon s mandlovým a arganovým olejem.


To je všechno a já jdu spát.
M
ějte se krásně a pá

L. 

3 komentáře:

  1. krém na ruky marks & spencer mam tiez a mam z neho rovnaky pocit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to není jen můj dojem :) Myslím, že se tento krém M & S moc nepovedl, přitom voní hezky, ale to je asi tak všechno

      Vymazat
  2. zkušenost mám jen s šamponem Timotei a sprchovým gelem Radox :) ale oba mi vyhovovaly a i hezky voněly :)

    OdpovědětVymazat