neděle 10. listopadu 2013

Co je nového...

Krásný listopadový večer!

Dlouho se tu neobjevil žádný článek, což mě moc mrzí, ale po minulém pracovním víkendu, kde jsem tak trošku prochladla, jsem byla nemocná, takže jsem na žádné psaní neměla pomyšlení, ani dost sil. Na testování dalších kosmetických výrobků jsem tedy ani nemyslela, vzhledem k tomu, že kůže při nemoci reaguje jinak, je citlivěí a více se potí. Ale nemoc zdá se bude brzy překonána a já i blog se pomalu vracíme do normálního režimu :) Budu se snažit absenci článků příští týden vynahradit a myslím, že se máte na co těšit.

A protože mi včera bylo už lépe, zúčastnila jsem se akce, pořádané brněnským kosmetickým studiem Slimfox. Na akci jsem byla pozvána nikoli jako blogerka, ale jako jejich zákaznice. A zítra se můžete těšit na článek o jejich novém kosmetickém ošetření a o novinkách kosmetické značky Bioline.

Mějte se krásně a já se na vás těším už zítra s novým článkem




L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat