úterý 31. prosince 2013

Vánoční dárky a pár prosincových novinek

Krásného Silvestra!

Máme sice po vánočních svátcích, ale protože jsem si udělala menší blogo-prázdniny, tak vám post s vánočními dárky přináším dnes, a jelikož dneska končí letošní rok, tak abych to ještě letos stihla, přihodila jsem k tomu, i pár prosincových novinek (kterých není moc, páč jsem penízky utrácela spíše za dárky pro ostatní).

Dnešní článek bude kratší a méně povídací, ale má to své praktické stránky, takže bude vhodný i pro společensky znavené čtenáře J. Nebo pro ty, co se raději koukají na obrázky (no občas to tak taky dělám, teda většinou před tím, než se vrátím k článku).

Všechny dárky hezky po hromadě



Halenka a náušnice od maminky, ještě jedny náušnice a přívěšek stejného motivu od sestry a to pod tím, jsou třpytivé sponečky, taky od sestry.

Objemový šampon a balzám od Klorane (od sestry)




Bio Bachovky Roll on Urgency a tvářenka Sleek (od sestry)



Krabička z Davines - olejíček na vlasy a všemi opěvovaný tangle teezer (od sestry)



Toner s bílým čajem a echinaceou Avon a rozmarýnový šampon z Urtekram (od maminky)



Krému z Acacie z L´occitane jsem neodolala, podotýkám, že jsem ho kupovala já, ale za peníze od Ježíška, technicky vzato je to tedy dárek od babičky.



Pak ještě nějaké ty praktické drobnosti, jako třeba kuchyňská digitální váha, javorový sirup, nebo dobíjecí kupon s kreditem (vše maminka) atd.

Spona do vlasů od mé kamarádky



A tady nákupy

A tady nákupy, fotky krom krémů MuLondon, které jsem fotila hned, jak mi balíček přišel, fotky nemám, zlobí mě foťák, tak jsem udělala koláž z fotek z netu.

Nutnosti z Yves Rocher: balzám na rty s pistácií z vánoční limitky, pleťová voda s Nutritive Vegetal a kondicionér Nutrition pro suché vlasy, vše už používám a balzám na vlasy brzy bude prázdný




MuLondon krémy, které mi jako poděkování za článek poslal Boris

Thank you Boris!


Tady jsou ještě krémy krásně zabalené, ale už je používám, takže očekávejte recenzi J

Šampon na vlasy O´right Tree in botle Green Tea na normální vlasy





To bude myslím všechno a mě nezbývá, než popřát krásný zbytek Silvestra a krásné vykročení do Nového roku! 

Mějte se krásně a užívejte si každý den krásného roku 2014!

Váš Leniesek 

3 komentáře:

  1. Kolik jsi prosím platila za šampon O`right?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho objednávala na www.xparfemy.cz za 236 Kč,cena jinde se může o něco lišit, ale přijde mi hodně fajn, a za tu cenu určitě stojí.

      Vymazat
  2. same super veci :)

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat