pátek 21. února 2014

Boj s chřipkou

Zdravím své čtenáře!

Jak jste si všimli, nejsou tu za poslední dobu nové články, jsem totiž už přes týden nemocná. (Ale nebojte, že bych svoji blogo-kariéru pověsila na hřebík). Za což však nejsem ráda, že nemoc má vliv i můj blog K Ale už je mi v podstatě lépe, než před pár dny, takže jsem tu zpět.

Dnešní článek jsem se rozhodla tematicky nezaměřit výhradně na kosmetiku, ale i na moje pomocníky, kteří mi s překonáním nemocného období dost pomohli.




Kokosový olej

Nebýt kokosáku vypadala jsem ještě mnohem hůř, během nemoci nahradil mou denní i nočníči, odřený nos se s ním hojil velmi rychle, kokosovým olejem se dá promazat nos i zevnitř, pokud je vysušený a hrozí praskání žilek.

Bio Bachovky

I když jsem je necítila naplno, přes to mi pomáhaly překonat chřipko-stresové období.

Balzámy na rty

Pokud nemažu rty zrovna kokosákem,mažu těmito balzámy, pravidelnost mazání v tom nehledejte, prostě se namažu prvním, co mám nejblíže.

Nurofen v prášku Nurofen Instant

Tohle je fakt hvězda mezi ibubrufeny, lék v prášku zabírá do 20 minut od jakékoli bolesti, je super, že často nemusím dát ani celé balení a v podstatě stačí jen polovina.

Vincentka

Tu snad ani nemusím představovat, nejen na ucpaný nos ideální.

Vitamín C

Tak tady je to naprosto bez debat, pomáhá s (téměř) jakoukoli nemocí, bez něj to prostě nejde J


Doufám, že jsem vás inspirovala a moje tipy vám někdy v budoucnu také pomohou.

Mějte se krásně a hlavně buďte zdraví!  


Fotky použité při tvorbě koláže - web stránky: Vincentka, Bio Bachovky, Nurofen, Tropicai, Yves Rocher, The Body Shop a Oriflame. 

PS: Omlouvám se, že nemám vlastní fotky, ale jsem momentálně bez foťáku, po naší dlouhodobé spolupráci se pan Olympus rozhodl, že bude stávkovat, takže je momentálně na opravě.


Váš Leniesek

Žádné komentáře:

Okomentovat