neděle 2. března 2014

Lednovo - únorové nákupy

Krásný březnový večer!

I když nám zrovna začal březen, mám tu ještě lednové a únorové nákupy, které jsem se rozhodla spojit do jednoho článku. Ne, nezapomněla jsem to sem dát, ale když nemáte na co fotit, tak se fotky toho co máte doma, dělají dost těžko J

Leden


Nákup z Tasha.cz, konečně jsem se osmělila a nakoupila si ty skvělé krémy na ruce od Farmony, krémy na ruce jsem už měla z kosmetického veletrhu, a protože jsou moc dobré (a mě všechny krémy právě došly), tak jsem udělala menší objednávku.




Takže krémy na ruce, 3x kokosovo-banánový, 2 x vanikovo-datlový a 2 x pralinkový, krém na nohy Herbal Care a balzám na rty, vše od Farmony, zpevňující lak na nehty a leštička s krásnými štěňátky, obě od značky Tasha.

(Na fotce chybí 2 krémy na ruce, kokosový a pralinkový, jeden jsem stihla vypotřebovat a druhý mám v práci).






Denní sérum Skin Supremes od Artemis z Douglasu, menší zkušební balení, cena 259 Kč a vedle pozornost v podobě vzorečku - anti aging krému na ruce značky Douglas.





V poslední době jsem si oblíbila tuhle limitku od Alverde, škoda, že jsem nenatrefila na velké balení tohoto melounového tělového másla, tak alespoň ty menší J




Essence zimní limitka Ice Ice Baby, stíny odstín 03 icy crystals a tužka na oči odstín 02 icebreaker, chtěla jsem si ještě něco přikoupit, ale v Brně ji měli jen v Rossmanu a tam byla během jednoho týdne rozebraná :D


Ú
nor


Sprchový gel Relax, lavender & waterlily krásně voní, hodně pění a šetrně myje.

Bel peelingové polštářky od firmy Hartmann s jojobou, nahradily peeling od Dermalogica. Jsou jemné a také jemně pokožku obrušují.

Kondicionér Natura Siberica krémový kondicionér Volumizing and Nourishing Conditioner, který vlasy krásně vyživí, ale nezatíží a navíc má příjemnou vůni. Cena 209 Kč za 400 ml není moc, vezmeme-li v úvahu, že je v něm spousta přírodních složek a neobsahuje silikony.





V Marionnaud jsem využila Valentýnské akce Artdeco - 40% na druhý výrobek a jako bonus mini kazetka na oční stány, vybrala jsem si neviditelnou konturovací tužku na rty Invisible Lip Contour a fialkové stíny z jarní kolekce LOVE is in the AIR. Červenou rtěnku jsem obdržela na testování od Artdeco VIP testovacího klubu. A vzoreček tělového krému Nature jsem dostala k nákupu.



Vzorečky Bobbi Brown, které mi obstarala kamarádka, mini řasenka, 2x mini lesk na rty, oční mini krém a mix vzorků denních krémů na tvář a na oči. Většinu mám už vyzkoušenou a jsou moc prima, řasenka dělá řasy jak pro mrkací panenku a ani po 9 hodinách neopadává a nedělá šmouhy! A lesk dlouho drží a vypadá na rtech moc pěkně




NUXE micelární voda + jako dárek k nákupu (u příležitosti uvedení na značky do českých lékáren) sada výrobků v cestovním balení. Na micelárku čekejte v nejbližších dnech recenzi, mám ji sice teprve týden, ale na zjištění jak čistí a odličuje, to v podstatě stačí.


16 kousků za leden a 14 kousků za únor, myslím, že to není zas tak špatný J
Mějte se krásně!



Váš Leniesek 

Žádné komentáře:

Okomentovat