čtvrtek 1. května 2014

Duben podle L.

Krásný prvo - májový večer!

Byl pozdní večer,
první máj,
první máj byl lásky čas.
...

Nebojte, nebudu vás tu mučit celým Máchovým Májem, jen mě to přišlo tak tematické J

Po malé, ne zrovna plánované odmlce jsem zpět, nebylo to úmyslné, ale byla jsem dost pracovně vytížená a následně naprosto vyčerpaná, takže jsem potřebovala nabrat síly. Což se stalo, proto tu máme další měsíční shrnutí v rubrice měsíc podle kometky. Dnes si proto posvítíme na měsíc duben.


  
Co mě tento měsíc zaujalo:

Kosmetické značky, které jsem neznala a které vstupují na náš trh:
Vebix, Cuccio, Qualicos, Académie Beauté

Co jsem vyzkoušela:

Profesionální líčení vizážistkou Bobbi Brown

Co mě bavilo:

Veletrh Interbeauty a jarní Praha

Co mě naopak nebavilo:

Nutné přesčasy v práci

A co mě nechalo naprosto chladnou:

Mango řasenka od L´oreal, navíc ta reklama je fakt příšerná :)




Mimochodem, jak jste si užily včerejší slet? ;) 


Možná jste si všimli nové slušivé ikonky Blogerky.cz , která se nedávno objevila na tomto blogu, takže si už zítra budete moci na blogerkách přečíst další můj článek, který bude o francouzské kosmetice Academie Beauté.


To je ode mě dnes vše

Mějte se krásně

Vaše L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat