pondělí 19. května 2014

Léto k nám míří z Brazílie

Krásné pondělí!
Dlouho jsem tu nebyla, moc práce. Dneska to bude o letních novinkách L´occitane

Aktuální novinkou není jen parfém Neroli & Orchidej (který voní úžasně) a inovovaná kolekce Růže, ale je tu i žhavá letní novinka v podobě limitované kolekce au Brésil, která není inspirována ničím jiným než žhavou Brazílií. V pátek jsem ji viděla na vlastní oči v brněnské Olympii (a taky vyzkoušela, osahala a očichala heč). Zítra mám v úmyslu se tam vrátit a vše znovu prozkoumat, páč vůně byla moc příjemná a já jsem krapet ujetá na voňavé krémy na ruce (viz tu) a taky na různé vzorečky, cestovní balení a tak, ale to tu raději nebudeme rozebírat jo.




Limitky jsou v následujících řadách: Vitória Régia, Jenipapo a Mandacaru.
Složení kažřady je krapet odlišné

Vitória Régia - 2 vůně - JOUR (zelená) & NUIT (tmavě modrá), tělové mléko, sprchový gel, krém na ruce v Jour provedení, tuhá mýdla ve variaci JOUR i NUIT.








Jenipapo - Balzám na rty, Tělové mléko, Sprchový olej, Opalovací olej SPF 15, Opalovací gel. mléko SPF 20, Oil roll on, Face veil SPF 30, Tuhé mýdlo EDC 100 a 300ml





Mandacaru - EDC 100 a 300 ml, sprchový krém, peeling, peelingové mýdlo, tuhé mýdlo a krém na ruce.





V Angoře se objevila i kolekce Bromelie







Ovšem nejsem si jistá, zda budou u nás k dostání všechny a všechno, viděla jsem jen ty první 2, Mandacaru vypadá jen na webovou kolekci, zítra případně doplním.


Tak, jak se vám nová letní limitka libí?

Mějte se krásně a dobrou :)

L.  


Edit:

Letní kolekce bude v prodeji v kamenných prodejnách od června, můžeme se těšit na řadu Vitória Régia a Jenipapo

Žádné komentáře:

Okomentovat