sobota 13. září 2014

Co jsem si přivezla z veletrhu?

Krásné ráno!

Minule tu byl článek o World of Beauty & SPA a dneska tu máme moje nákupy a drobnosti, které jsem si přivezla. 

Arabesque a Artdeco, jedna firma, 2 značky. Báze pod oční stíny od Artdeca a krásné třpytivé sypké stíny Arabesque. 



Rose of Bulgaria: Denní krém a odličovací ubrousky s olejem z bulharské růže a vzoreček růžového parfému jako dárek. 



Indická Biofarma, kokosový olej Parachute a tetovací hena pro kamarádku. 



Hloubková hygiena Litokomplex. Litokomplex jsem už stihla vyzkoušet a je skvělý!



Moringa mini tělový olej



Dr. Grandel sérum v ampulích cena á 80 Kč 



Kozmetika Afrodita medová S maska



Vzorečky Only Papaya, denního krému a gelu na řezné rány. 




Dva vzorečky Phyris



Chateau de Beauté vzoreček novinky od Christiny




Kosmetiku Sothys mám v plánu blíže prozkoumat



Pleva, Beauty Store, Khádí a Australian Bodycare



Protože jsem měla v Praze ještě trochu času, zamířila jsem do Kiehl´s . A protože mi zrovna docházel kondicionér, rozhodla jsem se otestovat cestovní verzi Amino Acid kondicionéru, jestli opravdu stojí za tu cenu. Nevím, jestli jsem to tu někde psala, ale u kondicionéru mám jistou cenovou laťku a nedám za něj víc jak 3 stovky, mám dlouhé vlasy 70 cm, kondicionéru spotřebuji tedy víc, tudíž ubývá mnohem rychleji. J K nákupu jsem dostala dva vzorečky, hydratačního krému a Midnight recovery koncentrátu. 



A všechny moje úlovky hezky pohromadě.



Myslím, že toho nemám málo a s tím, co jsem si přivezla jsem spokojená.

Mějte se krásně!

L .

Žádné komentáře:

Okomentovat