středa 10. září 2014

Podzimní veletrh World of Beauty & SPA

Krásné deštivé odpoledne!

Dneska jsem si pro vás připravila fotoreport ze sobotního veletrhu World of Beauty & SPA. Sice jsem ho plánovala už na pondělí, ale byla jsem bez netu, správce sítě mohl až včera a v práci si osobní věci jako je blog řešit nesmím, protože máme monitorovanou síť. Zpět k tématu. Veletrh se jako každoročně konal v pražských Letňanech 5 - 6. září. Vstupné stálo 130 Kč, s Facebook slevenkou 90 Kč, veletrh byl rozmístěn ve 2 halách, z čehož nejvíce toho bylo v hale B. V druhé hale (D) byly nějaké ty manikérské potřeby, oblečení, kabelky a hlavní pódium s programem. 

Katalog veletrhu si můžete stáhnout/prohlédnout tady.


Zaujalo mě toho sice dost, ale vybrala jsem jen ty nejpovedenější fotky. A tady jsou.


Nechyběla nehtová péče Alessandro



Kosmetika se zeleným jílem Argital



Na dekorativku Artdeco byla sleva 30%



Svůj stánek mělo i Biooo 



Milovníci šumivek Bomb Cosmetics si také přišli na své



Izraelská kosmetika Christina zde představila novou pečující řadu z hroznů Château de Beauté



Health & Beauty - jeden ze zástupců kosmetiky z mrtvého moře, nechyběli ani Sea of Spa nebo NeVo



Dekorativní kosmetika Keenweel má nové zastoupení




Indická firma Marico zde hledala distributory pro svoji Ajurvédskou kosmetiku, v jejich sortimentu najdete kokosový olej a kosmetiku s kokosovým mlékem a olejem, ale také henu na zdobení těla v praktických zdobících kuželech. U stánku jste si mohli nechat henou něco namalovat, samostatně to stálo 50 korun nebo k nákupu zdarma. 


 Já jsem neodolala a domů jsem si odnášela toto krásné „tetování“. Vydrželo skoro 3 dny, a pokud se někde jejich hena bude prodávat, jdu do ní. 




Českou kosmetiku zatupovalo např. Nobilis Tilia



Kozmetika Afrodita a vpravo i stánek Tasha.



U stánku Only Papaya jste se mohli potkat i s Martou Jandovou, já ji zahlédla, když už odcházela, takže jsem ji nestihla vyfotit. 


Pevonia Botanica tu také měla svůj stánek. 



Stejně jako francouzská kosmetická značka Phyris.

Veletrh se mi líbil, sice se mi to zdálo slabší než loni, ale i tak byl fajn.
Byli jste na veletrhu, nebo se chystáte na Interbeauty?

Mějte se krásně!


L .

Žádné komentáře:

Okomentovat