pátek 9. ledna 2015

Vyhlášení Vánoční soutěže!

Krásný večer!

Předem se moc omlouvám, že výsledky vánoční soutěže vyhlašuji až teď, nebyl to záměr vás takhle napínat, jen výsledek nedostatku času celkově a několikadenní pracovní cesty, kde jsem tyto věci nemohla řešit. A nechtěla jsem losování nějak odbýt.

Neuvěřitelně mě překvapila a potěšila tak obrovská účast ve vánoční soutěži, děkuji všem! :) 

Každé přání jsem pozorně četla, ale protože bych se nedokázala rozhodnout pro ty 3 nejlepší, musela jsem losování nechat na randomu.  

Výsledky jsou následující

1. cenu vyhrává s komentářem č. 63, jehož autorkou je Klára Zaková






2. cenu si odnese komentář č. 82 od Venduly Mikulkové





3. cenu získal komentář s číslem 92, který tu zanechala Natí





Všem výherkyním gratuluji!

Všem ostatním účastníkům (účastnicím) děkuji za krásná přání a už teď přemýšlím o nějaké další - Valentýnské soutěži.

Mějte se krásně


L. 

1 komentář: