pondělí 19. ledna 2015

12 přání

Krásný začátek týdne všem!

Dnešní wishlist bude trošku netradiční, protože to není jenom seznam toho, co bych chtěla vyzkoušet/koupit/prostě mít doma. Tento wishlist  nemá 12 věciček jen tak, ta dvanáctka má svůj důvod :) Každý měsíc si chci ze seznamu koupit jednu věc, nezáleží na pořadí, ani na tom, která věc to je, ani na ceně. Chci si takto dělat radost po celý rok a nejen to, na každý výrobek bude po jisté době recenze tady na blogu. To však neznamená, že si během roku nebudu přát i jiné věci, potřeby pleti se mění a kosmetiky je tolik. A vy přece víte jak miluju objevování a zkoušení nových věcí :D





1. Born to bio  šampón na vlasy - Mango & Grapefruit

Born to bio šampony chválila už Bebe, nic naplat i já ho chci zkusit




2. Nějaký dobrý krémový make-up třeba od 100% Pure - Make-up se super ovocem creme spf 20

Pečující přírodní a bio make-up je něco co si už dlouho přeju...




3. Dizao balzám na rty - Wild Poppy

Vlčí máky se mi strašně líbí, a proč si nepořídit zrovna super přírodní balzám v barvě vlčích máků?




4. Manufaktura - Pleťový elixír

Výživný krém s vřídelní solí a růžovým olejem jsem měla ve vzorku a od této doby po něm toužím




5. Khadi pleťový a tělový olej CENTELLA - REGENERAČNÍ

Něco pro sametově heboučkou pleť





Ach tento zapečený rozjasňovač v odstínu Porcelain mi prostě nedá spát



7. Olejíček ze semen Černého rybízu

Pro tohle ovoce mám od malička slabost a po zjištění, jaké má olej skvělé účinky na pleť, jsem se rozhodla, že jej chci :)




8. Australian bodycare - tělové mléko s olejem tea tree 

Ach něco léčivého pro moji těžce zkoušenou pokožku





Po článku u Trb prostě nešlo odolat a nějaká ta jejich maska se musela na tomto seznamu objevit.



10. Crème réparatrice s olejem z obilných klíčků

Další krémík, na tenhle mě kdysi nalákala Luc. a od té doby mi leží v hlavě




Ne, že by moje pleť měla bůhví jaké problémy, ale dokonalá taky není, takže se něco takového vždycky hodí.




12. Nějakou vůni, tady ještě nemám jasno, jestli něco od DKNY nebo Flover by Kenzo











Foto: viz web. odkazy

To jsou moje přání pro rok 2015

A jaká jsou vaše přání?


Mějte se krásně!


L. 

6 komentářů:

  1. Dobrý nápad (y)! :-) Kupodivu ani jeden ze zmíněných produktů neznám. Až na voňavku od DKNY a tu bych si sama moc přála. Nádherná vůně! :33

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DKNY má skvělé vůně a Kenzo vlastně taky, po FBKenzo jsem toužila už na střední. Obě voní božsky, takže rozhodování bude dost těžké :D

      L.

      Vymazat
  2. Leniesku, ráda o Tobě zase slyším:-)
    Ten seznam je výborný. Dizao balzámky mám ráda, ty můžu jen doporučit. Zajímal by mě taky olej z černého rybízu a ten včelí vosk. To by si moje pleť nechala líbit. Teď mám olejíček od Madary z 9 vzácných semínek a je to boží. Ale mám pocit, že černý rybíz tam není, ale radši to jdu omrknout:-)

    Měj se krásně,
    Luc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý komentář :) Po olejíčcích koukám už delší dobu (i díky tobě), jenže pořád jsem nevěděla, jaký, moje pleť je občas nevyzpytatelná. Ale černý rybíz mi prostě padl do oka, jen nevím, jestli nebude lepší v kombinaci s nějakým dalším, třeba arganovým nebo makadamiovým.


      L.

      Vymazat
  3. Pleťový elixír bych teď potřebovala jako sůl :D
    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za omrknutí, mě moc překvapilo i jak příjemně voní a pleť byla po vzorku taková heboučká, a myslím, že už vím, co si ze seznamu koupím v lednu ;-)
      L.

      Vymazat