středa 11. února 2015

Štětec Barbara Hoffman - tohle opravdu nekupujte

Krásný večer!

Školení, služebku a krátkou (velmi krátkou) dovolenou mám za sebou a už se můžu zase věnovat příjemným povinnostem tady na blogu.

Dnes tu mám recenzi na štětec z Douglasu, už podle nadpisu je na první pohled patrné, že chválit nebudu. Nedělám to ráda a rozhodně se nesnažím štětec nějak pomluvit, ale je to katastrofa.






Štětec jsem kupovala loni 24. května, pak následovalo období používání a nepoužívání, nepoužívání proto, že mě jednak nebaví štětce každý týden prát a teď přijde ten hlavní důvod, štětec už od prvního umytí PELICHÁ! Navíc ještě před prvním použití se mu začala i viklat dřevěná rukojeť. A to mi nikde na cestě Douglas -> hodinová cesta směr domov nespadl, ani nemohl páč byl v kabelce.  



Jak už jsem psala, štětec začal pelichat už po prvním umytí, za tu dobu, co ho mám, jsem ho prala max. 10 (ne nejsem prasátko, ale pokud něco nepoužívám, nemusím to prát a já ho zrovna moc nepoužívala). Prala jsem ho opatrně a šetrně v jemném přírodním dětském šamponu, ve vlažné až mírně teplé vodě. Schnout jsem ho dávala vždy na teplý radiátor, aby uschnul, co nejdříve. Vždy buď vodorovně, nebo štětinkami dolů, štětinky jsem po praní nikdy nedřela, jen jemně stiskla v papírovém kapesníčku (nebo vypraném kapesníku), aby z něj nekapala voda. O štětec jsem se starala dobře, tak kde je chyba?

Řekla bych, že ve kvalitě, a já jsem si naivně myslela, že štětec, který stojí 389 korun (klik), bude kvalitní, omyl, spletla jsem se.

Teď v lednu jsem se ho totiž rozhodla znovu používat (po asi 4 měsících nanášení make-upu prsty/houbičkou), po posledním praní štětec pelichá víc, než vypelichaný bobr z kabinetu přírodopisu! Během jednoho nanášení make-upu mám na sobě cca 10 štětinek a vypadávají dokonce celé trsy!



Moc mě to štve, protože štětec make-up nanáší bezvadně a výsledný make-up má krásný přirozený finiš.

Štětec na tvářenku od Essence, který stojí asi jen čtvrtinu ceny štětce BH, mám sice kratší dobu, ale prala jsem ho také asi 10 a rozhodně nepelichá tolik, což bych za tu cenu spíš čekala, ale mile překvapil.

Tohle doporučit opravdu nemůžu ani svému největšímu nepříteli.

A co vy, máte se štětci (nejen) Barbary Hoffman podobnou zkušenost?

Mějte se krásně!


L. 

6 komentářů:

  1. Tak to je něco, vůbec bych nečekala, že za tuto cenu a z Douglasu si může člověk přinést takový šmejd. Kdybych šla pro štětec tam nebo třeba do Sephory ani bych si nezjišťovala info, jestli tam mají štětce dobré, protože tyto obchody na mě prostě působí věrohodně. Toto bych opravdu čekala spíš od štětců třeba z e-bay. Ale jsem ráda, že jsem na tento článek narazila, zrovna si rozšiřuju svou sbírku štětců a obíhám právě tyto obchody.

    hairOCD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě nechtěla kupovat něco moc levného a tenhle mi přišel takovej přiměřeně drahej, ale tohle jsem nečekala.

      L.

      Vymazat
  2. takovou zkušenost mám s jedním blending štětcem, ale ten jsem koupila na e-bay za 20Kč, takže prakticky jsem s tím počítala, ale tvůj štětec za tolik peněz mě fakt překvapil, i když mnohdy drahé věci nebo značkové jsou přeceňované a mají jen "pěknou" marži a víc nic
    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby pelichal jen trochu, tak to neřeším, ale tohle je strašný. Já jsem ze začátku nepočítala s tím, že to bude až taková katastrofa, jinak bych ho asi zkusila reklamovat.

      L.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Mě hlavně mrzí to, že štětec makeup nanáší fakt pěkně :(

      L.

      Vymazat