neděle 7. ledna 2018

Ježíšek 2017

Krásný první víkend v roce 2018!

Letošní vánoce byly uspěchanější než loni, a to jsem si myslela, že to už ani nejde 😊 Na štědrý večer jsme totiž museli stihnout 2 štědrovečerní večeře s rozbalováním dárků a časově to bylo opravdu náročné. Druhý den byl ve znamení návštěv u rodiny mého přítele a té mojí. Vše bylo natolik uspěchané, že jsme si s přítelem rozbalili vzájemné dárky až večer 26.12. Na to že spolu žijeme 😂 Ale zase na druhou stranu ten stromeček s dárky vypadal kouzelně a bylo se na co těšit.


Na vánoce se vlastně nejvíce těším na to, až všechen shon u našich rodin skončí. Ač je mám opravdu moc ráda a jsou fajn, těším se, až si s přítelem dáme vanu, pak si v klidu pustíme nějaký film nebo pohádku a jen se tak budem chvíli válet v posteli s vánočními dobrotami. Mám doma totiž workoholika, takže takových okamžiků společného nicnedělání zas tolik není. 


Samozřejmě že dnes to bude opět o kosmetických dárcích. Sice nedostávám jen kosmetiku, ale oblečení, nebo nádobí do kuchyně a ostatní praktické dárky ukazovat nebudu. To ale neznamená, že by mi snad dělaly radost menší. Jen si myslím, že nemusím ukazovat všechno. Dárky jsou prostě od toho, aby udělaly radost a není vůbec podstatné kolik jich je a jak (nebo zda) byly drahé. 


Alissa Beauté Bio Active kyselina hyaluronová, v podstatě se jedná jen o takovou vodičku, vonící jemně po kokosové vodě (ač tam není), která se dává pod krém. Je to jen čistá kyselina hyaluronová. Dále zimní ochranný pleťový balzám z limitované edice med a rykytník od Manufaktury. Obojí dárek od sestry. A ano, už jsem je stihla vyzkoušet a jsem nadšená. 


S přírodní ručně vyráběnou kosmetikou MAAT jsem se setkala už na veletrhu World of Beauty, tyto 2 produkty jsem si tam vybrala k vánocům od sestry. Ta lahvička je mléčná koupel hruška a ta černá tuba přírodní balzám na rty jahoda.  


Od maminky jsem mj. dostala Urbane Decay Afterglow rozjasňovač v odstínu Aura a Sephora Lip Stain odstín č.13. 💝


Další dárek od sestry, který jsem si vybrala už na veletrhu WoB (stejně jako MAAT), málokdy chodíme se ségrou někam nakupovat, takže mi pár věcí nakoupila už tam. Jedná se o jíl Rhassoul od značky Moroccan sense a distribuuje ji u nás Alassala Beauty. Maska se dá použít na pleť i na vlasy. 


Yves Rocher domeček vánočních miniaturek od mámy.  


A konečně dárky od mého partnera, NARS sadička miniatur Man Ray v odstínech Orgasm, asi se mi snažil něco naznačit 😂



Tento dárek mi udělal asi největší radost, Galimard parfém Pêle-Mêle a tělové mléko Brindille, od mého partnera. 💖

Všechny dárky mi udělaly velkou radost, nejen kosmetika, ale i (a naprosto perfektní) hrnce do kuchyně, vysavač od dědy, nebo krásná krajková halenka od partnerovy maminky. Ale nejvíce jsem byla vděčná zato, že jsem mohla strávit vánoce s těmi, které mám ráda, a vzpomínala na ty, se kterými už vánoce nikdy trávit nebudu. Protože to je na vánicích podstatné, být s těmi, které máme rádi, dokud tu s námi jsou. 💑

Doufám, že v roce 2018 bude článků více a celý rok bude lepší než ten minulý.

Mějte se krásně!

L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat