středa 5. června 2013

A další kosmetický blog, aneb co Vás asi tak čeká...

Asi se ptáte, proč jsem se rozhodla si založit kosmetický blog, kosmetika je mým koníčkem už od středoškolských let (což je opravdu dlouhá doba). Kosmetika mě baví a nějaké ty praktické kosmetické zkušenosti taky mám...



To by bylo stručně o mě, teď co se tu postupně dočtete:

Kosmetika na vlasy - své vlasy miluju, takže jsem za ty roky už vyzkoušela spoustu věcí a o některé své postřehy, bych se ráda podělila.

Pleťová a tělová kosmetika (a péče) - v tomto Vám mohu poradit, jak a čím svou pleť hýčkat, nějaké to kosmetické vzdělání mám, zkušenosti taky, tak proč se nepodělit s ostatními :)

Dekorativní kosmetika - tady bych se zatím omezila především na líčení očí a make-up. Raději vynechám laky na nehty.

Ráda bych se také zaměřila na zahraniční ne moc známou kosmetiku a na kosmetiku, na kterou jsem na blozích buď nenarazila, nebo o ní našla jen velmi 
málo informací.

V nejbližší době se můžete těšit na recenzi 5 vybraných krémů na ruce, kosmetiku Institut Esthederm nebo The Body Shop.

Budu se na Vás těšit Vaše L.
PS: uvítám jakékoli typy a rady na zlepšení a budu se těšit na Vaše milé komentáře

Žádné komentáře:

Okomentovat