pondělí 16. září 2013

Mini nákup ze Dnů Marianne

Krásný poněkud deštivý večer!

Tak jako každé září i letos probíhaly Dny Marianne, oblíbená nákupní akce časopisu Marianne a vybraných obchodů. Ačkoli mě to posledních pár let moc nebralo, protože je pro mě září poněkud nešťastným měsícem, letos jsem podnikla mini nákup v parfumerii Douglas. Navštívila jsem tedy naši krásnou moravskou metropoli a zavítala do svého oblíbeného Brna.
Přiznám se, že jsem chtěla především tu zázračnou masku, která byla v mini balení, jako dárek k nákupu. Zároveň jsem využila toho, že má ségra v neděli narozeniny a koupila něco i jí.
Ostatní slevy a dárky k nákupu mě nechaly naprosto chladnou, ono když si to člověk spočítá, zas o tak moc velké slevy ani nejde a ty 20-30% slevy v obchodech bývají často a dárky k nákupu v parfumeriích taky (viz Marionnaud, Fann, Douglas). 


Nahoře dárky k nákupu, vlevo dole dárek pro sestru, napravo nákup pro mě


K nákupu jsem s Marianne kupony dostala masku GLAMGLOW 15 g a vzorek peelingu od Collistar + obsáhlý katalog kosmetiky Collistar, leták s probíhajícími akcemi v parfumeriích Douglas a poukaz na bezplatné líčení


Pro sebe jsem si koupila Bourjois sprchový gel Sweet Summer a svěže citrusový sprchový gel od značky Baratti


Toto je dárek pro sestru, který je z pochopitelných důvodů zabalený :D Ale můžu prozradit, že jsou to věci 2 a budou součástí malé, leč obsáhlé dárkové taštičky ;)


To je ode mě pro dnešek všechno, večer pomalu, ale jistě postupuje do vrcholné fáze a mění se na noc, mě tak nezbývá než se ( alespoň pro dnešní večer) rozloučit.
Mějte se krásně

L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat