pondělí 9. září 2013

WORLD OF BEAUTY & SPA a moje úlovky z veletrhu

Krásný večer,

jak jsem včera slibovala, dnes tu máme další foto report z veletrhu WORLD OF BEAUTY & SPA, tentokrát s tím, co jsem si na tomto kosmetickém veletrhu pořídila. 


Pobrala jsem spoustu letáků a katalogů, když jsem odcházela z veletrhu (po 5   hodinách :D) vůbec jsem netušila, co v taškách nesu, ale dost se to proneslo :) 


U stánku Saloos jsem hned dostala taštičku se všemi letáky, co mají, všechno očichala a šla dál, ale určitě plánuji něco koupit. 


Tady jsem vybrala nejzajímavěí brožurky (tedy alespoň pro mě)


Kadeřnické časopisy pro mou kamarádku a kadeřnici v jednom a katalogy a letáčky laků, gelů a potřeb pro manikérky pro mou nehtařku. 


Neodolala jsem a koupila si lak na nehty od Alessandra, jde myslím jarní limitku, cena byla úžasných 90 Kč a tahle barva je naprosto úžasná!


Detail laku Alessandro Heavy Metal odstín Shake your head! 


U stánku Cosmetica Natura jsem si koupila pár mini balení, šampon, masku se zeleným jílem a dva krémy na obličej a jako dárek jsem dostala pytlíček se zeleným jílem. Jen, co otestuji, čekejte recenzi. 


Bio Bachovky jsou strašně fajn, hlavně jejich rolony, něco do sebe to určitě má, protože jsem byla unavená a bez energie a ty vůně mi tak nějak dobily baterky. Akorát jsem se pořád nerozhodla, který si koupím :)


Dizao Organics - 95 % organická kosmetika, jsou na trhu pouze měsíc a výrobky ještě nejsou v prodeji, jakmile budou mít distributora, nebo e-shop, tak se mi ozvou. Jako pozornost jsem dostala rtěnku a organický balzám na rty. Z této kosmetiky mám opravdu velkou radost a těším se, až bude v prodeji. 


Balzám Elysse, jedná se o španělskou přírodní kosmetiku a toto menší balení stálo 49 Kč


U stánku Tasha jsem si koupila tyto dva krémy na ruce od Farmony, krásně voní, cena byla příjemná, krém taky a jeden vyšel se slevou na 33 Kč. Ručky si mažu vlastně pořád, takže se mi dražší krémy prostě nevyplatí, když mi jedno balení 100 ml krému vydrží na 2 - max. 3 týdny. 


Ilsci kosmetika je prostě úžasná, dostala jsem 3 vzorečky v mini kelímcích, na fotce jsou jenom 2 protože jsem ten třetí měla pro ségru. 


Masky Perfecta byly v akci 1 za 20, 5 za 79. Já si jich vybrala 5 - Hydratačně regenerační, s 24 karátovým zlatem, Jemný peeling, Age Control pro ségru a Bio Calcium pro mámu. K nákupu jsem obdržela i spoustu vzorečků :)


Tohle mýdlo od firmy Kappus je neuvěřitelně roztomilé, ještě měli mýdlo pejska a kočičku :D 


Moje úlovky hezky pohromadě :) Jo ty nálepky na nehty, jsou pro moji kamarádku, ale jsou holografické, takže nešly zblízka vyfotit, tak aspoň takhle.


A taky vzorečky, které jsem dostala: SPA Ritual Jasmínový olej a balzám na ruce, tělo i nožky. EFFFI gold exclusive krém pro maminku a Rose Yogurt oční krém od firmy Bulgarian Rose

To je ode mě pro dnešek vše, doufám, že se vám článek líbil.

Vaše L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat