úterý 29. října 2013

Sweet Secret krémy od Farmony

Krásné podzimní dopoledne!

Dnes to konečně bude recenze na krémy na ruce od Farmony, trvalo to, já vím. Nešlo o to, že by se mi o nich psát nechtělo, ale vzhledem ke krásnému počasí, bylo více práce na zahradě a taky jsem byla více venku s naším hafíkem a snažila se užít zbytky slunečných dnů.



Teď k recenzi, recenze je o dvou dobrých (hodně dobrých) krémech na ruce od polské značky Farmona. První je Sweet Secret kokosovo - banánový krém na ruce (kokosowy krem do rąk i paznokci - słodki kokos i banany) a druhý je vanilkovo - datlový krém na ruce (waniliowy krem do rąk i paznokci - wanilia i indijskie daktyle). Složení krémů není zvlášť přírodní (minerální olej nebo glycerin) viz fotky dole, ale krémy jsou opravdu dobré, takže mi to zas tak moc nevadí.
Abyste rozum
ěli, moje ruce jsou suché sušenky, které hned tak něco nepromastí, zkusila jsem tak 20 druhů (a značek) krémů a jediný, který byl opravdu, ale opravdu dobrý se přestal vyrábět. Zkusila jsem levné i dražší krémy na ruce, ale pro mě ty dražší jsou opravdu zbytečnost protože: 1) Mažu se skoro pořád, takže asi 15-20 denně (záleží na krému), tudíž mi krém vydrží stěží na měsíc, tudíž je pro mě zbytečné si kupovat dražší krémy. 2) I ty dražší krémy, nemají na mé ruce takový zázračný účinek, že bych měla potřebu za ně utrácet peníze. 3) Některé levněí krémy mají lepší účinky, než ty dražší, příklad L´occitane bambucké máslo je fajn, ale po chvíli mám potřebu se znova namazat, stejně tak u jeho bratříčka mandle. A pak je tu Farmona, který sice není tak přírodní jako L´occitane, ale u kterého potřebu se neustále znovu mazat nemám.

Farmona Krém na ruce a nehty kokosový Sweet Secret
Balení - tuba 100 ml, cena na Tasha 43 Kč
Popis výrobce:  Intenzivně hydratuje a hluboce vyživuje pokožku. Ruce po delší dobu jemné a hladké na dotek. Díky neodbytně sladké vůni exotických plodů, poskytuje dokonalou náladu a pocit komfortu.
Krém s příjemnou a sametovou texturou. Byl odvozen z kokosového oleje a banánového mléka. Intenzivně hydratuje, vyživuje pokožku do hloubky a udržuje vaše ruce jemné.
Použití: Krém jemně vmasírujte do pokožky ruky. Aplikujte několikrát denně.
Účinky: hydratační, vyživující, vyhlazující


zadní strana kokosového krému

Můj popis a dojmy
Vůně: kokosovo - banánová, mě vůně připomíná banánový puding nebo banánky v čokoládě, bez té čokolády :) Vůně je sladká, příjemná a výrazná, je trochu cítit i po vstřebání krému.
Barva sněhově bílá, konzistence krémová, roztíratelnost výborná. Vstřebává se rychle, kolem půl minuty max.

Farmona Krém na ruce a nehty vanilkový Sweet Secret
Balení - tuba 100 ml, cena na Tasha 40 Kč
Popis výrobce: Intenzivně a hluboce hydratuje pokožku, zlepšuje její stav a vzhled, vaše ruce na dlouhou dobu zůstanou hladké a příjemné na dotek. Svůdná sladká vůně, poskytuje dokonalou náladu a pocit komfortu.
Použití: Krém jemně vmasírujte do kůže vašich rukou. Aplikujte několikrát denně.
Účinky: hydratační, vyživující, vyhlazující


zadní strana vanilkového krému

Můj popis a dojmy
Vůně:  vanilkovo - datlová, mě voní hlavně vanilkově a hodně sladce, jako zákusky. Stejně jako u prvního krému je vůně cítit i po vstřebání a je výrazněí než parfemace kokos-banán.
Barva sněhově bílá, konzistence krémová, roztíratelnost výborná. Vstřebává se stejně rychle jako první krém.


složení: nahoře kokos - banán, dole vanilka - datle
konzistence
A jak jsem spokojená?
S oběma krémy naprosto stejně, řekla bych, že rozdílná je jen parfemace. Krémy ruce krásně vyživí, ale nenechají na nich mastný povrch, spíše je zahalí do jemného hydratačně-výživného závoje. Krém ruce vyživí natolik, že nemám delší dobu) potřebu se znova mazat (asi hodinu, no prostě než se znovu umyju). Celou noc krém sice hydratovat a vyživovat nevydrží, ale to žádný, a pokud to některý krém slibuje, tak je to jen reklamní trik. Se krémy od Farmony jsem moc spokojená a určitě si je znovu objednám :) a tím pádem je za sebe opravdu doporučuji.



A kolik kometek by krémy získaly?

Farmona Krém na ruce a nehty kokosový Sweet Secret získává 5 hvězdiček z 5 možných



Farmona Krém na ruce a nehty vanilkový Sweet Secret také 5 hvězdiček z 5 možných



To je pro zatím všechno a od dnešního večera až do 31. října vás čeká 3. dílný Hallowenský speciál.

zatím pá

L. 

1 komentář:

  1. Páni, zvláštní kombinace vůní, velice se mi zamlouvá banán s kokosem. Velmi dobrý typ na koupi, 43 korun za 100 ml je úplně zadarmo.

    OdpovědětVymazat