sobota 16. srpna 2014

V nouzi poznáš silikon

Zdravím krásky!

Ještě tu nebyla žádná recenze na vlasovou péči, ne že bych ji teda nepoužívala, ale moje spotřeba je ehm, větší než malé množství a moje dlouhé vlasy toho sežerou fakt dost. Takže než se dostanu k nějakému recenzování, jsem většinou na dně balení a vše samozřejmě zapomenu nafotit. No celá já! Ale tentokrát se mi podařilo svoje sklerotické já přechytračit a vše jsem zdokumentovala. Řekla jsem už, na co vlastně recenze bude? Ups, asi ne :) takže bude o kokosovém kondicionéru Organix

Organix Coconut Milk Conditioner


Když jsem ho objednávala, tak nějak jsem čekala, že tam bude nějaký silikon, sice je ráda nemám, nepoužívám je už delší dobu a v šamponu mi nesmí na vlasy, ale u kondicionéru jsem to teď tak nějak přehodnotila, nedávám přímo k hlavě a v pohodě. Vlastně jsem to přehodnotila po prvním použití tohohle zázraku. To bylo tak, docházel mi můj minulý kondicionér a já zrovna objednávala z FU Organix, říkala jsem si, pár dní bez kondicionéru to vydržím, nebudu kupovat jiný tady u nás a počkám si na objednávku z UK. Ach ta naivita! Zásilka sice byla za 10 dní v ČR, ovšem týden tvrdla na celní poště v Praze, já bydlištěm na Moravě, takže si tu cestu s ČP dovedete živě představit že. Takže moje milované vlasy byly víc jak týden, skoro dva bez kondicionéru. Ale Organix to za jedno použití zvládl hravě napravit, takže silikon nesilikon, já ho prostě miluju! 

Moje vlasy jsou dlouhé asi 65 - 70 cm, středně tmavě hnědé, nebarvené. Myju je 2-3x do týdne. Nejsou ani moc suché, ani se moc nemastí. 



přední strana


zadní strana


Dokonce si troufám říct, že je to skvělý kondicionér, vlasy jsou po něm jemné, hebké, dobře se rozčesávají, lesknou se a naprosto božsky voní po kokosu a to i dva dny po umytí.


detail popisu a složení




Kondicionér je dost krémový, ale i tak se dobře vymývá a nezanechává nepříjemný pocit na vlasech. A i když obsahuje silikon, moje vlasy vůbec nezatížil.

Cena 6 Liber za 385 ml a rozhodně ho někdy zas přihodím do košíku, nebo jinou z variant, opravdu stojí za to!


A co vy, jaký je váš oblíbený kondicionér?

Mějte se krásně!

L . 

Žádné komentáře:

Okomentovat