neděle 20. září 2015

Co jsem si koupila na dovolené

Ahoj všichni,
jak už jsem psala minule, byli jsme na dovolené v Chorvatsku a samozřejmě jsem si tam nakoupila pár věcí. Tak Vás nesmím o svoje novinky z dovolené připravit.

Cestou do Chorvatska jsme se stavovali ve slovinském Koperu natankovat a vybrat ještě nějaká Eura, na to jsme vybrali jedno obchodní centrum Planet Tuš. Drogerie o obchody s kosmetikou jsem samozřejmě nemohla vynechat. Zaujal mě obchůdek s kosmetikou Bottega Verde a menší nákup na sebe nenechal dlouho čekat.



Pro sebe jsem si koupila Kosatcový pleťový krém, pro maminku sprchový gel Gardenie a pro ségru balzám na rty s arganovým olejem.


V Tuš drogerii jsem neodolala pár drobnostem, jako mini krémíky na ruce Vandini, nebo mini šamponu od Kozmetiky Afrodita



V obchodech jsem dost fotila, takže se můžete těšit na samostatný článek jak o drogeriích ze Slovinska, tak z Chorvatska.



A nákupy z Chorvatska máme tady, z Mueller drogerie kondicionér s lipovými květy od Terra Naturi. A od téže značky i SOS ampulka na pleť. Koupila jsem si i Artdeco voděodolnou tužku na oči v krásném zelenkavém odstínu, ale nechala jsem ji u mamky, takže na fotce chybí, musíte si tedy počkat na samostatný post...




Moje poslední nákupy na dovolené byly v Poreči v Lushšampuk Montalbano a zabarvený balzám na rty Latte


Samozřejmě jsem nenakupovala jenom kosmetiku, na ledničce se mi vyjímají 3 krásné magnetky z Puly, Poreče i mořský koník z Premantury. Na kru se mi třpytí stříbrný řetízek, který mi koupil můj přítel a v koupelně mám hezký černý ručník a ještě spousta takových drobností.

A jestli z jídla můžu něco doporučit si dovést, tak to jsou to tyčinky plněné arašídy, mňam.

Mějte se krásně!

L.     

Žádné komentáře:

Okomentovat