středa 30. září 2015

Slovinská kosmetika a drogerie v Koperu

Ahoj všem!

Dneska tu máme pár fotek z nákupního centra Planet Tuš ze Slovinského Koperu. Předem se omlouvám, že mi to tak trvalo, ale návrat z dovolené pro mě znamenal i návrat do pracovního procesu a spousta restů, navíc se s přítelem chystáme na stěhování a momentálně rekonstruujeme naši budoucí koupelnu, takže práce mám opravdu nad hlavu. 


První obchod, který nás (rozumějte mě :D) v nákupním centru zaujal, byl obchod s italskou kosmetikou Bottega Verde, něco málo jsem už o této kosmetice četla a chtěla jsem si ji osahat a očichat osobně. Chudák můj přítel, který poctivě snášel moji prohlídku, ba co víc, pomáhal mi vybírat :) 


Levandulová řada


Nechybí ani opalovací kosmetika


Mají pleťovou, tělovou 




 i dekorativní řadu.




Všechno krásně voní




... i s minerály z mrtvého moře




Tuš drogerie



Tato drogerie mi trochu připomíná něco mezi Rossmanem a DM, akorát tam chybí ty jejich DMácký značky.


První naše zastávka byla u opalovací kosmetiky, kde si hned něco pořídil můj přítel


Z dekorativky krom třeba L´orealu nebo Max Factoru mají i Artdeco




Max Factor


Nějaká jejich místní značka Deborah


Catrice


... nebo Benecos



Kozmetika Afrodita je plně zastoupena, není divu je to jejich místní značka



Vedle Nivei najdete i Le Petit Marseillais


Sprchové gely Subrina hezky voní


Vandini nebo Fruttini jsou značky, které jsem neznala


Nechybí ani Bio kosmetika


Tak to je ze Slovinska ode mě všechno, příště to budou fotky z Chorvatské drogerie a brzy si pro vás chystám menší soutěž. 

Mějte se krásně!

L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat