pondělí 14. září 2015

Menší nákupy ze Dnů Marianne

Krásné pondělní odpoledne!

Dny Marianne jsou už letos za námi, první pracovní den nového týdne už (díkybohu) také. Letos jsem  se této nákupní akce nezúčastnila, no ne přímo osobně, nýbrž v zastoupení :D

To bylo tak, z dovolené jsme se vrátili teprve včera, a protože jsem s tím počítala, dala jsem svoji slevovou knížečku kamarádce s tím, co bych chtěla nakoupit a ať si se zbytkem nevyužitých kuponků dělá, co chce :D Jasně nákupní akce byla až do neděle, ale celou noc jsme strávili v autě a potřebovali jsme se trochu vyspat, vybalit, šak to znáte.

Takže co že jsem si to všechno koupila?

Douglasu jsem měla vyhlídnuté jen stíny Rouge Bunny Rouge, stíny nejsou pro mě, ale mám je jako dárek. No a k nákupu řasenka Collistar a lak na nehty zn. Douglas.




Sephoře jsem chtěla jen nějaké mini řasenky od Benefitu, potřebuji něco do kabelky a řasenky od Benefitu jsem chtěla vyzkoušet už dlouho. K nákupu 2 produktů značky Benefit byl jako dárek tento set s řasenkou, linkou a odličovačem.





Nesmí chybět ani L´Occitane, mandlové tělové mléko a tuhý deodorant bez aluminia z řady Verbena citrus. Dáreček k nákupu mě nijak neuchvátil, takže jsem ho nechala kamarádce.




Nesmím zapomenout na Jemný denní pleťový krém z Manufaktury. A poslední je rtěnka v tužce od Yves Rocher.




Mějte se krásně a příští článek bude o naší dovolené a taky o tom, co si třeba můžete v chorvatské drogerii koupit.



L. 

Žádné komentáře:

Okomentovat