úterý 6. října 2015

Chorvatské parfumerie - drogerie

Krásné dopoledne!

Venku začíná podzimní počasí, balíme se do svetrů a dek, nemůžu tomu uvěřit, že před měsícem jsem se koupala v moři a opalovala na sluníčku a dneska je léto už nenávratně pryč, fňuk. Ale i tak tu mám pro vás pár fotek z jejich parfumerie/drogerie. 

Předem se omlouvám  za kvalitu fotek, ale nevěděla jsem, jestli je povolené focení, tak jsem si vzala pouze telefon. Např. v Poreči v drogerii, mi totiž prodavačka vyloženě řekla, že se tam fotit nesmí. 

Jak už jsem psala, byli jsme 14 dní v Chorvatsku v romantické Premantuře, a protože ani já ani můj doprovod nejsme jen na celodenní válení na pláži u moře, podnikali jsme několik výletů, včetně výletu do Puly. Pula je největší město na Istrii, má velký přístav i letiště, Amfiteátr a spoustu obchodů, včetně drogerií a parfumerií.

My jsme cestou po památkách navštívili i jejich známou drogerii/parfumerii Műller, kterou jsme měli po cestě z Rybí tržnice.

A je v ní naprosto všechno, není divu, vždyť má 4 patra!

V prvním je luxusní parfumerie








Ve druhém přírodní a bio kosmetika, dekorativka typu Loreal nebo Essence, sladkosti, vlasová péče.














Ve třetím patře čistící prostředky, domácí drogerie, nějaké potraviny, na praní atd. A čtvrté patro má dětské oddělení, což jsem samozřejmě už taky nefotila

Byla jsem i v Dm, které je hned naproti a byla jsem zklamaná. Ono je jejich DM totožné s naším, co se zboží nebo potravin týče, jen místo českých značek jako je Dermacol, nebo Ryor, tu mají značky chorvatské a slovinské. Jinak výběr skoro stejný.

Zaujalo mě pouze toto:






A cestou domů do ČR jsme se stavovali i v Poreči, kde jsem byla v Bipě a v nejmenším obchůdku Lush. Ale o tom zase  příště

Mějte se krásně!

L.


Žádné komentáře:

Okomentovat