sobota 10. října 2015

Nejmenší Lush krámek na světě?

Krásný pozdní večer!

Tak dneska to bude před poslední článek, který se nějak týká mé dovolené v Chorvatsku. Na zpáteční cestě jsme se zastavili v krásném přístavu v městečku Rovinj a večer nás čekal krásný západ slunce v Poreči. Poreč je menší město a dělají tam ty nejlepší palačinky v celém Chorvatsku, mají tam dost velkou drogerii Mueller a taky Bipu a nejvoňavnější obchůdek na istrijském pobřeží. LUSH obchůdek!

Samozřejmě bych nemohla odjet a nepodívat se do něj, ještě že mají otevřeno do 24:00 :D Protože když jsme ho konečně našli, bylo už po deváté večer.









Všude to nádherně vonělo a líbilo se tam i mému příteli, relativně, což byl celkem značný úspěch, jinak nákupy moc rád nemá, tedy on se mnou nakupuje, ale moc si to neužívá :) 

Nevěděla jsem co koupit dříve, přeci jen do Lush moc často nechodím, bydlím kousek od Brna a nejbližší český Lush mám v Praze, ten ve Vídni mám paradoxně blíže. Jasně, párkrát jsem nakupovala i na netu, ale to prostě není ono, Lush se musí zažít :)

Příště vám ukážu, co jsem si koupila.

L. 

1 komentář: