sobota 31. října 2015

Halloweenská giveaway!

Krásně strašidelný večer/noc!

Doufám, že dnes máte v plánu nějakou strašidelnou akci, třeba Halloweenský mejdan, já tedy ano, ale nejdřív si dáme menší soutěž.


 U K O N Č E N O

Výhry jsou jako obvykle 3 – jedna hlavní, 2 menší




1. cena
Essence paletka Nauti girl v odstínu 01 cool breeze, Sephora mini Outrageous curl mascara, L´Occitane mini balzám na rty a kosmetická taštička z nové limitované edice vytvořené společně s ilustrátorkou Soledat Bravi. A pár vzorečků k tomu.



2. cena
Vandini mi krém na ruce magnolia a meruňkový balzám na rty od Manufaktury



3. cena
Douglas mini maska Radiance a mini šampon med a vanilka od kozmetika Afrodita



Podmínky soutěže

1. Být čtenářem přes GFC a napsat mi v komentáři, jaký můj článek vás zaujal nebo se vám prostě líbil
    +  zanechat na sebe kontakt, třeba mail

2. Pokud vybraný článek budete sdílet na sociálních sítích (Facebook, G+, Twitter) nebo na blogu, můžete si přidat ještě jeden komentář

Do soutěže budou zařazeny všechny komentáře, které splní podmínky (viz výše).

Od každého soutěžícího maximálně 2 při splnění podmínek.

Soutěž trvá od dnešního večera až do 14.11.2015 (včetně, tedy do půlnoci)

Soutěž je otevřena pro všechny čtenáře z ČR a SR!

Mě nezbývá než vám popřát hodně štěstí!

Mějte se krásně! 

36 komentářů:

  1. ddbauer2@gmail.com
    Mne sa páčili shopping články :)

    OdpovědětVymazat
  2. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Minulý rok se mi u tebe líbil článek o tom co si dostala k vánocům. Doufám, že ho budeš dělat i tedle rok.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, sledujem cez GFC ako Nat, mail natalia.gazova(zavinac)gmail.com. Mne sa u tebe páčia teda samozrejme kozmetické články, bavili ma zahraničné drogérie, bolo to veľmi zaujímavé :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz
    Moc se mi líbil článek Chorvatské parfumerie - drogerie a taky Nákupy ze dnů Marianne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa páčili články o kozmetike, napríklad čo si so sebou vezmeš na cesty.
    Sledujem cez GFC ako Katarína Slezáková
    email: katinka.slezakova2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Zdieľala som tu: https://profiles.google.com/u/0/105075274778226433083

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, v prvé řadě musím říct, že tahle giveaway je vážně super! Jsem na tvém blogu poprvé, a když jsem ho teď projížděla, tak mě zaujal poslední článek - Lush. Mám tuhle značku ráda :)
    Sleduji tě přes GFC jako Markéta Štefková
    email: stefkova.ma@email.cz

    Chapter #10 of 2015

    OdpovědětVymazat
  8. Musím říct, že mě hrozně příjemně překvapily reporty z Poreče - byla jsem tam totiž jako malá s rodinou, takže bylo hrozně fajn vidět to místo znovu a z jiného pohledu :)
    GFC Michaela Bártová

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se líbilo Co koupit v dmku. Takové články mě vždy baví.

    gfc:Simoneta K
    email: roxana66@seznam.cz

    Soutěž je moc zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj! :) Jsem tu poprvé, takže jsem si ještě kvůli otázce pročetla několik článků. :) Ten s "nejmenším krámkem lush" mě docela pobavil. :D :)) Sleduji na gfc + email stepanka.tuckova@seznam.cz. Moc pěkná GA! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všeobecně mám ráda vše o kosmetice, ale ten o Chorvatské parfumerii byl dost dobrý :)
    simonaa13@seznam.cz
    GFC Simona J.

    OdpovědětVymazat
  12. super súťažienka! naposledy ma najviac bavili tie dva posty z drogérie z Chorvátska a Slovinska! úplne to milujem takéto šmejdiace posty, hlavne keď sú tam značky, ktoré nie sú u nás :)
    sledujem cez GFC ako kinda difficult :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  13. mam rada članky nejake doporučenia alebo tak :) a preto sa mi pačil članok čo kuoit v dm :)
    mica185@azet.sk
    sledujem cez tento učet

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj :)
    pres gfc sleduji
    pszycho@seznam.cz
    kdyz vyberu konkretni clanek, tak Slovinská kosmetika a drogerie v Koperu se mi moc libil :)
    celkove si rada prectu clanky tykajici se kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak mě zaujal článek na DIY pleťovou masku!
    GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj :) tvoj blog je velmi prakticky a vzdy sa mi tu dobre citaju tvoje tipy , najradsej mam asi posledny http://leniesek-shootingstar.blogspot.sk/2015/10/nejmensi-lush-kramek-na-svete.html
    gfc tento ucet
    nikolanikibenkova(zavinač)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. https://www.facebook.com/nikola.benkova.16
    tu zdielam

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Terka Černá, Samozřejmě kosmetické články. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nejvíce se mi líbil článek Lush a chorvatské drogerie, protože Lush a Weledu naprosto miluju! :) a také DIY pleťová maska :)
    aneta.cernovska@gmail.com
    Moc hezká Giveaway, hlavně meruňkový balzám, mňam! :)
    měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  20. SLeduji jako Klára Odehnalová:)
    Přiznám se, na Tvém blogu jsem teprve po 3, ale pár článků jsem pročetla a nejvíce z nich mě zaujal článek "Co si balím k moři", jelikož poslední dobou cestuji čím dál Tím více, ať už k moři, nebo jinde a vždycky se stane, že si prostě něco zapomenu,
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Na tvojom blogu som sa ocitla len teraz a to preto, lebo som videla, že je tu GA, no prezrela som si pár článkov a najviac ma zaujal tento článok: http://leniesek-shootingstar.blogspot.cz/2015/10/chorvatske-parfumerie-drogerie.html. Čo sa týka blogu, tak by som trochu prepracovala dizajn a bolo by to super :)
    Sledujem na GFC ako Dany Čuks:)
    Krásna GA :)

    OdpovědětVymazat
  22. gfc: Hizakisawaiii
    fb:Nagisa Tukan yagi
    Tvůj blog mě zaujal už neobvyklím designem což je moc fajn :) Nejvíce se mi zalíbil článek nejmenším lush krámem na světě :)

    OdpovědětVymazat
  23. Sledujem cez GFC ako Barborka :)
    Páčil sa mi článok o tvojich nákupoch na veľtrhu World of Beauty & SPA.
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. GFC Markéta Nápravníková
    Líbil se mi ten článek o chorvatských drogeriích, přišlo mi to celkem zajímavý, je to něco, co moc často na blozích není :)
    meggynapravnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Vanessa Lalik, Email: daemilalik@seznam.cz Vybrala by som si balik c. 2.
    BAvil ma clanok co si nakupit v DM.

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, sleduji přes GFC jako Lenca.
    Líbí se mi recenze, co si koupit a co raději ne. Moc se mi zamlouvá krém na ruce Manufaktura - černý rybíz. Píšu si Ježíškovi. :-)
    Líbí se mi 2.cena - meruňkový balzámek musí být super.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj:)
    Sledujem cez Blogger.
    Veľmi sa mi páčil článok "Čo kúpiť v drogérii?"

    miselka710@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj,
    sleduji přes GOOGLE + jako Kača Val :) kaca.val.1996@seznam.cz
    Mě se moc líbil článek o zahraničních drogeriích a parfumeriích. Jinak mám moc ráda recenze, asi jako každý :) A moc se mi líbí stylem jakým píšeš, píšeš opravdu osobitě a jde vidět, že do toho dáváš kus sebe. Tak se mi články krásně čtou :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj ♥
    GFC - Kristýna Košuličová
    krásná soutěž ♥ co mě teda zaujalo, tak byl článek o tom , jaké to je v Chorvatské parfumerii a nebo ještě Co je dobré v drogerii :)
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: ZdeňkaM
    Nejvíce mě zaujal článek s názvem "Menší nákupy ze Dnů Marianne" a ještě článek "Co koupit v DM?" :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Sledujem cez GFC ako Veronika Dedíková a najradšej mám vždy recenzie alebo Co je dobré v drogérii :) Môj mail je veronikadedikova@gmail.com :))

    OdpovědětVymazat
  32. GFC :Ella88
    doubleinfinity.ella@gmail.com
    Líbily se mi články se zharaničníma drogeriema :)

    OdpovědětVymazat
  33. Sleduji jako Radka Úžasňáková :) email Radca7@seznam.cz
    Moc se mi libil clanek o chorvatskych drogerii pch :)
    Preji mnoho uspechu s blogem :)

    OdpovědětVymazat
  34. Gfc: Adéél
    Nejvíce mě zaujal článek Chorvatské parfumerie - drogerie :)
    adelkazamrzlova@seznam.cz
    Zvu tě na svou giveaway www.life-babylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. GFC: Natali H.
      email: n.hanuschova@seznam.cz
      Tvůj blog se mi líbí, je to tady velmi přehledné. Zatím jsem u tebe narazila jen na recenze a tipy, které se mi velmi líbily, ale určitě to napravím a tvých článků si přečtu více. :-) Hezký večer přeji.

      EDIT: Komentář jsem smazala kvůli tomu, že mi chyběl email :-( omlouvám se.

      Vymazat