středa 5. března 2014

Jak jsem kupovala NUXE

Krásný večer dámy!

NUXE je pojem a v ČR se začíná dostávat i do lékáren (což je ve Francii, odkud značka pochází naprosto běžné), takže ji už nemusíme objednávat z internetu, ale jako vše, i tu je malé ale, ke kterému se brzy dostaneme.  I já jsem zatoužila něco ze sortimentu kosmetiky NUXE mít na poličce, a protože suché oleje a balzámy jsou v blogosféře dost profláklé (tím však nechci říct nezajímavé), rozhodla jsem se vyzkoušet něco jiného, moje volba padla na jejich růžovou micelárku. Abych se přiznala, nejprve jsem šla okouknout (očichat a oňufat ) Nuxe kosmetiku do brněnské Chytré lékárny na Panské (prostě naproti Špalíčku), druhý den po tom, co byl oznámen její prodej. Byla jsem na ni zvědavá od okamžiku, co jsem o prodeji v lékárnách uslyšela a nalákal mě i fakt, že k uvedení na trh je připravena i akce s dárkem v podobě miniaturek. Kosmetika mi přišla fajn, co mě však nepřišlo zas tak fajn, že u žádného výrobku NUXE nebyla uvedená cena, žádná cedulka, žádná cenovka. Nejprve jsem si myslela, že to je tím, že to nestihli včas nacenit, no spletla jsem se, ceny tu nebyly ani po třech týdnech. Řekla jsem si, že nevadí a vybranou micelárku přeci jen koupím, omrkla jsem ceny na netu a šla nakupovat. 



I když jsou ceny micelárky v internetových obchodech nižší (v řádu desítek korun), v lékárně stojí 370 a mám - li být naprosto upřímná, kdybych neměla u sebe dva dárkové poukazy, tak bych za ni skoro 4 stovky nedala. Sice si za pleťovou péči ráda připlatím, ale ne v případě micelárky, za prvé proto, že micelárky spotřebuji v podstatě víc, než pěstícíče a také proto, že něco podobného můžu mít a méně než polovinu. 



Teď k samotné micelárce, NUXE Cleansers and Make-up Removers - micelární čisticí voda pro citlivou pleť, je v neprůhledné plastové lahvičce světle růžové barvy o objemu 200ml a voní trochu po růžích. Odličování je kapitola sama pro sebe, micelárka makeup odlíčí v pohodě, řasenku nakonec taky, tekuté stíny a linky v podstatě taky, tak v čem je sakra ten háček? 


No v podstatě v tom, že stejnou (a někdy i lepší) službu mi udělá jakákoli jiná micelárka (Loreal, Dermacol, Mixa) a to v podstatě za mnohem nižší cenu J

Pokud bych NUXE micelární vodu měla srovnat s těmi, co jsem vyzkoušela, tak jsou Loreal a Dermacol mnohem lepší, řasenku mi odlíčí jedním tahem a ráno nevypadám jako panda, Mixa a NUXE mi přijdou, co se odličování týká, skoro stejné, řasenku totiž sice odlíčí, ale trvá to v podstatě déle a musím použít více navlhčených tamponků. Záměrně nezmiňuji odličování pleti, protože v tomto mi přijdou všechny micelárky stejné a já vždy obličej čistím tonikem/micelárkou 2x popř. gelem/kokosákem a pak dočťuji tím tonikem nebo micelárkou.




Dárek k nákupu v podobě miniaturek, micelární voda, hydratační krém a tělové mléko.

Po týdnu používání, mám z odličováním s NUXE micelární vodou rozporuplné pocity, není vyloženě špatná, ale není to zrovna můj šálek čaje, takže si ji znovu určitě nekoupím, ne za tu cenu. Pravděpodobně bych si ji ale znovu nekoupila, i kdyby stála polovinu.



Hodnocení:




NUXE Cleansers and Make-up Removers - micelární čisticí voda pro citlivou pleť, by získala 3 kometky z 5 možných.




A co vy a NUXE? Znáte, zkoušeli jste?

To je pro dnešek vše

Mějte se krásně!

Váš Leniesek

Žádné komentáře:

Okomentovat