úterý 18. března 2014

Můj jarní wishlist!

Krásný večer všem!

Dlouho jsme tu neměli nějaký pořádný nákupně - kosmetický wishlist, což bych asi měla napravit, takže pokud chcete vědět, po čem mé kosmetické srdce touží, nebo se jen chcete inspirovat na nákup, směle se pusťte do čtení dnešního článku J

Perfecting Fluid Foundation COVER-EXPERT od ByTerry




FOTO: ByTerry.com 

Pokud pravidelně sledujete blog Nik a Nuf na sofastars.blogspot.cz určitě jste zaregistrovali luxusní značku ByTerry, která navíc (alespoň dle recenzí některých výrobků) má plnit vše co slibuje. Nejvíce mě u make-upů a rozjasňovačů zaujalo to, že o pleť zároveň i pečují a i večer po odlíčení je po jejich použití pleť pěkná. Určitě to všechny známe, ráno naneseme make-up, pudr, přes den možná i make-up opravíme, přepudrujeme a večer po odlíčení je pleť zašedlá, unavená, někdy máme zanesené póry nebo suchá místa a to i přes to, že jsme ráno použily sérum, krém a bázi pod make-up. Dekorativní kosmetika ByTerry má o pleť pečovat, a to je právě něco, co potřebuji.



Toaletní voda Akácie & mimóza



FOTO: Loccitane.cz

Vúni Acacie od L´occitane nemusím snad ani představovat, krásná svěží květinová vůně, kterou si jdu očichat pokaždé, když zavítám do obchůdku s touto francouzskou přírodní kosmetikou.



Nonique - Extreme Enery




Tento pleťový čistící gel od Nonique má pleť nakopnout energií a to je myslím něco, co potřebuje každá z nás, takže musím ho mít!

Only Papaya - krém na pokožku

FOTO: onlypapaya.cz 

O této australské značce kosmetiky s papájou jsem neměla vůbec ani tušení, tedy do chvíle, než jsem si před 14 dny přečetla jeden rozhovor s Martou Jandovou, ve kterém se o této kosmetice zmiňuje.


Gr. Grandel - OXYGEN O2



FOTO: grandel.cz


Koncentrovanáče v ampulkách od Gr. Grandel, obsahuje revitalizační koncentrát s aktivním kyslíkem, který pleť oživuje a podporuje její ochranné a metabolické funkce.


Instituto Espaňol - Aloe vera tělový olej 




FOTO: elysse.cz

Tělový olej s vysokým obsahem aloe vera  


Štětec na make-up



nebo


FOTO: zoeva.cz

Já nejraději nanáším make-up houbičkou nebo prsty, ale chci zkusit i nanášení štětcem, takže mám spadeno na Stippling Brush od Real Techniques nebo Buffer Brush od Zoevy. Oba štětce jsou z Taklonových vláken, takže žádné zabíjení ubohých králíčků a veverek, ať žije  syntetika! J


NYX Glam shadow stick 




Hrdým zástupcem dekorativky jsou oční stíny NYX, já miluju krémové oční stíny a tyto jsou voděodolné a nádherně pigmentované, takže ty také patří na můj wishlist.


Tak a tady je můj jarní wishlist kompletní.




To je ode mě pro dnešek vše. 

A jaký by byl váš jarní wishlist?

Mějte se krásně

Váš Leniesek 

Žádné komentáře:

Okomentovat