pondělí 31. března 2014

Měsíc podle L.

Krásný večer!

Rozhodla jsem se zavést novou pravidelnou rubriku, z části proto, že kromě měsíčních nákupů (novinek) jinou nemám (rubrika vymazáno/spotřebováno mě moc nebavila a má ji každý druhý blog - čímž se nechci dotknout blogerek, které ji píšou pravidelně, jen osobně mě jí prostě nebaví psát, tak tu bude jen sporadicky a chystám obsáhlý post spotřebováno za 5 měsíců J)

Takže bych tu ráda založila rubriku novou, která nemá se spotřebovanými produkty co dělat. Bylo by to takové malé shrnutí končícího měsíce.

Takže tato rubrika je tak trochu inspirována časopisem Žena a život, kde redaktoři na konci svého článku mají takové malé shrnutí svých posledních 14 dní. Mě osobně se to moc líbí, přitom je to vlastně jen pár slov.

Toto moje měsíční shrnutí nebude žádné bilancování, co jsem vše prožila a zkusila, bude krátké a výstižné, bude to vždy jen v jedné větě, žádné zbytečné obkecávání.

O čem to tedy bude?

Pravidelně bude obsahovat toto:

Co mě tento měsíc zaujalo:

Co jsem vyzkoušela:

Co mě bavilo:

Co mě naopak nebavilo:

A co mě nechalo naprosto chladnou

Vše doplněné o tematickou fotografii J





Shrnutí bude vycházet vždy 1. v měsíci a bude komentovat měsíc předchozí.

Pokud máte nějaké témata nebo připomínky podělte se o to se mnou v komentářích :) Budu ráda J

Mějte se krásně

Váš Leniesek 

Žádné komentáře:

Okomentovat